Over een maand of 6 zit dit halve topic ook alweer wilde fantasieën te delen over die 'prachtige' tijd die winter heet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:50 schreef Elan het volgende:
Blijft als je naar buiten kijkt bizar dat we over een maand of 6 waarschijnlijk weer het gejank van neerslagtekort moeten aanhoren en er sproeiverboden aan de orde zijn.
Je zou toch denken dat daar wel iets op te bedenken valt anno 2023
Tja wat is saai. Het was pas nog vorstig weer. Nu regenachtig mild.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:08 schreef Ruislip het volgende:
[..]
Nouja, het is wel rete saai hoor al weken lang![]()
Ik zat ook even na te denken en volgens mij heeft NL als land ook wel echt een van de saaiste klimaten ter wereld. Niet dat je nou enorm blij moet zijn met hittegolven of blizzards des doods, enorme zondvloeden zoals ze aan de zuidoost kust van Australie het laatste jaar hebben, maar in NL gebeurt echt vrijwel nooit wat spannends qua weer.
Zelfs het Britse eiland blijkt vaak nog meer vatbaar voor sneeuwbuien etcetera. Duitsland ligt alweer meer naar het oosten en maakt derhalve grotere kans op sneeuwerige winters en hetere zomers.
Dat gaat het hele jaar door. Terecht ook omdat we de laatste jaren amper wat krijgen qua snil en ijs.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over een maand of 6 zit dit halve topic ook alweer wilde fantasieën te delen over die 'prachtige' tijd die winter heet.
Het is niet de kou waarom ik zo'n afschuwelijke hekel heb aan de winter, het zijn de dagen eindeloos grauw, grijs en nat wat Nederlandse winters nou eenmaal voor 90% zijn. Ik snap niet dat mensen dat maar blijven vergeten.
Nog steeds niet terecht. Onze winters zijn dan wel warmer, waardoor snil en ijs van vroegah nu net boven 0 betekent, maar heel dat weertype hebben we bijna nooit. Ook zonder warmte was het nu kutweer geweest.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gaat het hele jaar door. Terecht ook omdat we de laatste jaren amper wat krijgen qua snil en ijs.
Dat zal allemaal wel maar een pak snil spreekt nu eenmaal tot de verbeeldingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds niet terecht. Onze winters zijn dan wel warmer, waardoor snil en ijs van vroegah nu net boven 0 betekent, maar heel dat weertype hebben we bijna nooit. Ook zonder warmte was het nu kutweer geweest.
Gewoon fake news.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar een pak snil spreekt nu eenmaal tot de verbeelding
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Het clubje depressievelingen is weer bij elkaar hoor
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Levensgevaarlijk dit, kijk goed uit mensen!
quote:
Dit dus. Een goede, koude winter met een pak sneeuw / buien is niks mis mee. Dit grijze regenweer is wat het vervelend maakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over een maand of 6 zit dit halve topic ook alweer wilde fantasieën te delen over die 'prachtige' tijd die winter heet.
Het is niet de kou waarom ik zo'n afschuwelijke hekel heb aan de winter, het zijn de dagen eindeloos grauw, grijs en nat wat Nederlandse winters nou eenmaal voor 90% zijn. Ik snap niet dat mensen dat maar blijven vergeten.
De atmosfeer staat (bijna) op ontploffenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:41 schreef DemonRage het volgende:
Morgenavond weer dynamisch weer met misschien een klapje onweer.
Ja ik kan er af en toe ook wat van, maar sommige figuren spannen de kroonquote:
Mis je het?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef dick_laurent het volgende:
Buien.... regen....
Laatste keer dat ik dat heb mogen ervaren was begin december
Genotquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Lokaal 30-40 mm regen de komende 24-36 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |