Breng ze nou niet op een ideequote:
ik vrees dat dat nog iets te vroeg isquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]![]()
En voor volgend jaar: op naar de 0 zetels!
Bandje met potentie. Ga met interesse volgenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef Zorro het volgende:
Best leuke muziek hebben ze gemaakt, die Beatles.
ik zou die drummer wel vervangenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bandje met potentie. Ga met interesse volgen
Ik vrees inderdaad alweer een nieuwe zomerhit van zequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vrees dat dat nog iets te vroeg is
Daar dacht de jury van Top of Flop toch echt anders overquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bandje met potentie. Ga met interesse volgen
Vreselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik er van de huidige Beatles in de lijst 1 mag noemen die eruit moet, dan staat deze met stip op 1
Enige uitvaart met alleen maar popmuziek (Metallica en andere nummers) waar ik ben geweest was ook een eigen einde van een kennis.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mjah November Rain was bij een neef van me die het zelf niet meer zag zitten zeg maar...
Dus die vergeet je niet meer zo 1 2 3
Cafe krijgt nu spontaan een hardaanvalquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:31 schreef Poppejans het volgende:
En dan nu weer over naar echte muziek
DEUTSCH GENUSS![]()
![]()
Zó heerlijk dit. Zang. Taal. Muziek. Videoclip. En alles.![]()
![]()
Die komt nog!quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
De Beatles hadden ook een Hier kommt die Sonne
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sonne![]()
Volgende jaar juli ga ik ze live zien![]()
Zin in
Ik heb ze gewoon twintig jaar geleden live gezien...Damn waar blijft die tijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sonne![]()
Zin in
Heb ze dit jaar gezienquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sonne![]()
Zin in
?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Cafe krijgt nu spontaan een hardaanval
ouwe lulquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon twintig jaar geleden live gezien...Damn waar blijft die tijd
Dank jequote:
Gewoon wakker maken en beginnen met muzikaal opvoedenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:32 schreef Nizno het volgende:
als je zoon in slaap valt bij je lievelingsnummer is het gewoon een saai kutnummer toch
Ich Willquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:33 schreef Zwansen het volgende:
Beetje hoog, maar goed. Alleen Du Hast vind ik echt gaaf van ze.
Tevens Red Alert 2 genot.
DIE WAFFEN, LEGT AN!quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:33 schreef Zwansen het volgende:
Beetje hoog, maar goed. Alleen Du Hast vind ik echt gaaf van ze.
Tevens Red Alert 2 genot.
Of een saai kind?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:32 schreef Nizno het volgende:
als je zoon in slaap valt bij je lievelingsnummer is het gewoon een saai kutnummer toch
zo kun je het ook omschrijven jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon wakker maken en beginnen met muzikaal opvoeden
zie je daarquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:32 schreef ok01 het volgende:
En ze komen gewoon naar Groningen volgend jaar
Is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:32 schreef ok01 het volgende:
En ze komen gewoon naar Groningen volgend jaar
dat is een matig nummer hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had alleen Dicke Titten nog wel willen horen
wat een broekie zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |