oh echt? is die draak al geweest dan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik ook wel te vaak gehoord, maar Wonderwall is dit de hoogste van Oasis.
Lekker meelallen van Piano Man-achtige proporties, altijd succes.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik ook wel te vaak gehoord, maar Wonderwall is dit de hoogste van Oasis.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh echt? is die draak al geweest dan?
Wellicht. Tijdens de Corona-periode was het iig weer enorm populair en er worden per jaar nog steeds meerdere nieuwe series kaarten uitgebracht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien wel tijd om ze te verkopen nu er afscheid genomen gaat worden van 2 belangrijke personages
Misschien zitten je collega's ook wel hier maar zijn ze online leuker dan in het echtquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Geen spannende verhalen, maar dronken worden met collega's is uiteindelijk nooit echt leuk
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zitten je collega's ook wel hier maar zijn ze online leuker dan in het echt
Hebben we daar de hele avond op zitten wachten..niet eens spannende verhalenquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Geen spannende verhalen, maar dronken worden met collega's is uiteindelijk nooit echt leuk
Thats the spirit!quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ik ga maar eens thee zetten en een oliebol als ontbijt nemen.
Sorryquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben we daar de hele avond op zitten wachten..niet eens spannende verhalen
Dan verzinnen we er een paar. Zullen we rondbazuinen dat ok01 in de lift met een collega heeft staan..?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben we daar de hele avond op zitten wachten..niet eens spannende verhalen
Had ik zelf ook leuker gevondenquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan verzinnen we er een paar. Zullen we rondbazuinen dat ok01 in de lift met een collega heeft staan..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |