Code 2PLUS1 (alleen vandaag geldig).quote:Op maandag 29 mei 2023 12:24 schreef hilliebillie het volgende:
Ik zie de actie 2+1 sowieso niet staan bij snuggs. Alleen 10% korting als je er drie besteld (en dan de code 20off voor nog 20% extra korting). Maar goed, ik ben ook compleet als het goed is
Hier pakt ie hem wel gewoon en dan ook de 10% korting van 3 producten of meer.quote:
Nog een keer geprobeerd maar de valuepack discount gaat niet mee naar de checkout. Wel free shipping trouwens, dus een 2e bestelling zou nog wel kunnen.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:41 schreef MorganLeFay het volgende:
Hier lukt het wel gewoon om die allebei met korting toe te voegen aan de shoppingbag en die mee te nemen naar de checkout
Google chrome gebruik ik. Android/Google telefoon.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:24 schreef Aure het volgende:
Het lukt bij mij ook niet seven. Ik kan de 10% inderdaad wel meenemen naar de checkout maar dan geen code meer invoeren. En als ik de code voor de checkout invoer verdwijnt de value pack korting. Gebruikt de rest een andere manier of andere browser ofzo?
Ik ook!quote:Op maandag 29 mei 2023 13:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Google chrome gebruik ik. Android/Google telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilliebillie heeft 10% en 3 voor 2.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:42 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar die 2plus1 actie staat toch los van de 10%? Het is het een of het ander.
In de winkelmand staat het inderdaad verkeerd. Omdat er automatisch 10% wordt verrekend bij 3 of meer items en je vult de 2plus1 code daar vervolgens ook in. Bij de checkout wordt dit gecorrigeerd en geldt alleen de completepack korting (van de set) en de 2plus1. De 10% vervalt dan.
quote:Op maandag 29 mei 2023 13:42 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar die 2plus1 actie staat toch los van de 10%? Het is het een of het ander.
In de winkelmand staat het inderdaad verkeerd. Omdat er automatisch 10% wordt verrekend bij 3 of meer items en je vult de 2plus1 code daar vervolgens ook in. Bij de checkout wordt dit gecorrigeerd en geldt alleen de completepack korting (van de set) en de 2plus1. De 10% vervalt dan.Gebruik jij ook Google Chrome?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Jep, maar de vraag is of @hilliebillie die twee kortingen ook kon behouden bij de checkoutquote:
Tuurlijk is dat logisch maar het komt toch nog regelmatig voor dat kortingen wel stapelen. Dus het was fijn geweest als dat hier ook wasquote:Op maandag 29 mei 2023 17:58 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Jep, maar de vraag is of @:hilliebillie die twee kortingen ook kon behouden bij de checkout
Want in de winkelmand an sich heb ik die 2 ook. Maar het is toch logisch dat als je normaal 10% korting krijgt bij 3 items je bij die 2plus1 actie niet nog eens 10% extra krijgt op die 33,33%
Dat ja, ik wacht nog ff de reactie van hilliebillie afquote:Op maandag 29 mei 2023 18:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat logisch maar het komt toch nog regelmatig voor dat kortingen wel stapelen. Dus het was fijn geweest als dat hier ook was
Bij mij laat hij beide zien in het "mandje", maar vervolgens bij daadwerkelijk afrekenen is de 10% weer weg.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat ja, ik wacht nog ff de reactie van hilliebillie af
No worries. Ik kreeg vandaag al de verzendbevestiging.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:00 schreef hilliebillie het volgende:
Sorry, niet meer online geweest. Had inderdaad niet verder gekeken dan m’n winkelmandje. Maar inderdaad dan lukt het niet. Excuses had ik het eerder verkeerd begrepen
Hier bevallen ze goed. Ik heb de eerste keer een onderbroek besteld en een string. En tijdens m’n tweede menstruatie dus getest of de string dat ook vol houdt op dag 2. Dat was hier gelukkig geen enkel probleem. Dus nu 3 bijbesteld. Heb nu 4 strings en een onderbroek. In principe zou ik aan de strings voldoende moeten hebben met vier lichte dagen menstruatie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
No worries. Ik kreeg vandaag al de verzendbevestiging.
Ik ben een string drager dus ik heb eigenlijk alleen normale onderbroeken voor als ik naar de fysio moet (ook pas aangeschaft nadat ik een keer in mijn string bij de fysio aan kwam bij gebrek aan normaal ondergoed), of als ik echt knetter ziek ben. Dus deze keer 3 van die strings besteld voor dag 1 en 4-5-6, erg benieuwd hoe dat bevalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |