Welk merk heb je? Ik heb die ervaring niet namelijk niet. Ik heb het uitgespoeld in een emmer met koud water. De ene keer is hij direct na het uitspoelen de was in gegaan. De andere keer heeft hij een dag in de week gestaan. Wel even na de eerste keer uitspoelen het water ververst. Maar het gaf niet af in het water. Dat was nagenoeg helder.quote:Op zondag 23 april 2023 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem gisteren getest, ging eigenlijk wel goed, had alleen steeds het gevoel dat ik liep te freebleeden. Steeds achterom kijken bij het opstaanEn toen uitspoelen na gebruik
Maar toen. Ik had hem vannacht dus uitgespoeld en al uitgehangen in de douche, even een beetje laten drogen, maar hij geeft dus enorm zwart af en de douchebak heeft nu allemaal grijze druppels. Echt wtf.
Hier heb ik ze bij moodies gekocht die hebben kinder matenquote:Op maandag 2 januari 2023 12:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft er een van Bamboozy en twee van Pantys.
Voor jonge meiden is het lastiger, want ze heeft nog heel kleine maatjes nodig, en veel merken, zoals Hema, beginnen met maat S die dan echt nog te groot zijn. Ze zou prima in kindermaat 164 ofzo passen, dus ze moet echt wel een kleine XS hebben.
Ja ik plemp hem zo ook nog even in een emmer koud water denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 16:43 schreef hilliebillie het volgende:
Omdat ik geen was had had ik hem dus al uitgespoeld en wel in een emmer koud water laten staan. Wellicht dat dat beter werkt?
Yup, en toen kwam ie vrijwel droog uit de wasmachine.quote:Op zondag 23 april 2023 17:06 schreef MorganLeFay het volgende:
Wel gewassen voor het 1e gebruik?
Ik kreeg deze week de Snuggs Active binnen. Benieuwd of deze net zo goed bevallen als de classics. Ze zien er iig mooier uit! Heb er ook 2 van Sloggi aangeschaft. Die waren wel fors goedkoper, maar of ze ook zo goed werken? We gaan het zien!
Bij snuggs hebben ze ook twee modellen in kindermaten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:18 schreef Nijna het volgende:
Ik had voor mijn dochter broekjes van EvaWear, ik wilde er wat bij bestellen, maar kan ze niet meer vinden. Bij die website hebben ze ze in elk geval niet meer.
Van de week lekte ze flink door, maar ik weet niet of dat was omdat het broekje aan vervanging toe is of dat ze hem te lang aan had... Ze heeft ze ook alweer een tijdje.
Ik had een setje van bamboozy besteld, maar die zaten toch minder mooi om haar billen, smaller kruis. Dus die heb ik teruggestuurd. Maar er moeten er wel een paar bij...
Ik heb zelf 2 van bamboozy, die hele onelegante tenten.
Ik gebruik ze met sporten, als ik ongesteld moet worden of als ik ongesteld ben, het zit beter dan maandverband. Maar ik vind het wel een beetje zweterig. Zal er vast ook mee te maken hebben dat dat laagje helemaal tot aan de tailleband zit aan de achterkant. Maar het zit wel beter dan maandverband, verschuift gewoon niet en dat vind ik wel een prettig idee.
Maar goed, dus zoekende voor dochter.
De string die ik heb is ook uit de active lijn. Die zit inderdaad een stuk prettiger qua materiaalquote:Op zondag 23 april 2023 17:06 schreef MorganLeFay het volgende:
Wel gewassen voor het 1e gebruik?
Ik kreeg deze week de Snuggs Active binnen. Benieuwd of deze net zo goed bevallen als de classics. Ze zien er iig mooier uit! Heb er ook 2 van Sloggi aangeschaft. Die waren wel fors goedkoper, maar of ze ook zo goed werken? We gaan het zien!
Ik denk dat ik voor de oudste naar kleine damesmaat kan kijken. En de jongste ontspringt de dans tot nu toe...quote:Op zondag 23 april 2023 17:26 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Bij snuggs hebben ze ook twee modellen in kindermaten.
[..]
De string die ik heb is ook uit de active lijn. Die zit inderdaad een stuk prettiger qua materiaal
Ik vind het bij de brazilian wel fijn, maar minder fijn bij degene die met korting gekocht kon worden terwijl het materiaal hetzelfde is, voelt het heel anders aanquote:Op zondag 23 april 2023 17:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor de oudste naar kleine damesmaat kan kijken. En de jongste ontspringt de dans tot nu toe...
Ik zie bij snuggs volgens mij veel van gerecycled nylon. Is dat wel fijn als ondergoed? Wij dragen eigenlijk altijd katoen. Die van Eva Wear is volgens mij katoen en die van bamboozy weet ik eigenlijk niet.
Ik denk dat alleen een cup je zoiets kan vertellen. Maandverband of tampons geven ook een vertekend beeldquote:Op zondag 23 april 2023 19:40 schreef Nijna het volgende:
Ik vind het zo lastig inschatten hoeveel zo'n broekje opvangt...
Zojuist kwam mijn man me vertellen dat als ik mijn spatlap ondergoed niet in de droger wil, dat ik het dan niet in wasmand moet gooien. Alleen dat had ik niet gedaan.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:10 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik doe ze net als m’n bh’s in een waszakje. Dan vallen ze op in de was en dus makkelijk te herkennen om ze niet in de droger te gooien
Lekker tactisch ookquote:Op vrijdag 28 april 2023 22:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zojuist kwam mijn man me vertellen dat als ik mijn spatlap ondergoed niet in de droger wil, dat ik het dan niet in wasmand moet gooien. Alleen dat had ik niet gedaan.![]()
Morgen maar ff waszakjes halen.
![]()
Hehe, ik kon wel lachen om de uitdrukking maar ik was niet zo blij met het verzieken van mijn Snugg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:16 schreef Vlinder het volgende:
Hier ook een spiraal, maar nooit meer ongesteld gaat dus niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel flink minder dan zonder dat ding, vandaar dat het ondergoed fantastisch is
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat vraag ik me ook af. Zit je daarmee, de hele dag, en gaat dat niet broeien🤮quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:38 schreef Seven. het volgende:
Iemand al ervaring hiermee? Werkt het goed en wat doe je met sliertjes en bonkjes, die worden denk ik niet opgenomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |