abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208875422
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef Nijna het volgende:

[..]
Welk merk?
Snuggs.
Tap tap tap
pi_208875461
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem gisteren getest, ging eigenlijk wel goed, had alleen steeds het gevoel dat ik liep te freebleeden. Steeds achterom kijken bij het opstaan :') En toen uitspoelen na gebruik :r Maar toen. Ik had hem vannacht dus uitgespoeld en al uitgehangen in de douche, even een beetje laten drogen, maar hij geeft dus enorm zwart af en de douchebak heeft nu allemaal grijze druppels. Echt wtf.
Welk merk heb je? Ik heb die ervaring niet namelijk niet. Ik heb het uitgespoeld in een emmer met koud water. De ene keer is hij direct na het uitspoelen de was in gegaan. De andere keer heeft hij een dag in de week gestaan. Wel even na de eerste keer uitspoelen het water ververst. Maar het gaf niet af in het water. Dat was nagenoeg helder.
Heb snuggs hier.
pi_208875608
Het klinkt debiel, het komt nooit voor, maar ik heb deze week al m'n was weggewerkt en heb dus eigenlijk geen was verder, en alleen dat ding in de was is ook niet handig. _O- Gooi er wel een paar handdoeken bij anders, anders snapt de wasmachine het niet.

Ik heb hem dus uitgespoeld onder de douche, gewoon de koude sproeier erop, en toen uitgehangen aan de kraan omdat ik hem even nergens anders kwijt kon zo zeiknat.
Tap tap tap
pi_208876350
Omdat ik geen was had had ik hem dus al uitgespoeld en wel in een emmer koud water laten staan. Wellicht dat dat beter werkt?
pi_208876738
Wel gewassen voor het 1e gebruik?

Ik kreeg deze week de Snuggs Active binnen. Benieuwd of deze net zo goed bevallen als de classics. Ze zien er iig mooier uit! Heb er ook 2 van Sloggi aangeschaft. Die waren wel fors goedkoper, maar of ze ook zo goed werken? We gaan het zien! :s)
pi_208876777
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mijn dochter heeft er een van Bamboozy en twee van Pantys.

Voor jonge meiden is het lastiger, want ze heeft nog heel kleine maatjes nodig, en veel merken, zoals Hema, beginnen met maat S die dan echt nog te groot zijn. Ze zou prima in kindermaat 164 ofzo passen, dus ze moet echt wel een kleine XS hebben.
Hier heb ik ze bij moodies gekocht die hebben kinder maten
pi_208876796
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 16:43 schreef hilliebillie het volgende:
Omdat ik geen was had had ik hem dus al uitgespoeld en wel in een emmer koud water laten staan. Wellicht dat dat beter werkt?
Ja ik plemp hem zo ook nog even in een emmer koud water denk ik.
Tap tap tap
pi_208876800
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 17:06 schreef MorganLeFay het volgende:

Ik kreeg deze week de Snuggs Active binnen. Benieuwd of deze net zo goed bevallen als de classics. Ze zien er iig mooier uit! Heb er ook 2 van Sloggi aangeschaft. Die waren wel fors goedkoper, maar of ze ook zo goed werken? We gaan het zien! :s)
Yup, en toen kwam ie vrijwel droog uit de wasmachine.
Tap tap tap
pi_208876958
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 17:18 schreef Nijna het volgende:
Ik had voor mijn dochter broekjes van EvaWear, ik wilde er wat bij bestellen, maar kan ze niet meer vinden. Bij die website hebben ze ze in elk geval niet meer.
Van de week lekte ze flink door, maar ik weet niet of dat was omdat het broekje aan vervanging toe is of dat ze hem te lang aan had... Ze heeft ze ook alweer een tijdje.

Ik had een setje van bamboozy besteld, maar die zaten toch minder mooi om haar billen, smaller kruis. Dus die heb ik teruggestuurd. Maar er moeten er wel een paar bij...

Ik heb zelf 2 van bamboozy, die hele onelegante tenten.
Ik gebruik ze met sporten, als ik ongesteld moet worden of als ik ongesteld ben, het zit beter dan maandverband. Maar ik vind het wel een beetje zweterig. Zal er vast ook mee te maken hebben dat dat laagje helemaal tot aan de tailleband zit aan de achterkant. Maar het zit wel beter dan maandverband, verschuift gewoon niet en dat vind ik wel een prettig idee.

Maar goed, dus zoekende voor dochter.
Bij snuggs hebben ze ook twee modellen in kindermaten.

quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 17:06 schreef MorganLeFay het volgende:

De string die ik heb is ook uit de active lijn. Die zit inderdaad een stuk prettiger qua materiaal
pi_208877276
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 17:26 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Bij snuggs hebben ze ook twee modellen in kindermaten.
[..]
De string die ik heb is ook uit de active lijn. Die zit inderdaad een stuk prettiger qua materiaal
Ik denk dat ik voor de oudste naar kleine damesmaat kan kijken. En de jongste ontspringt de dans tot nu toe...
Ik zie bij snuggs volgens mij veel van gerecycled nylon. Is dat wel fijn als ondergoed? Wij dragen eigenlijk altijd katoen. Die van Eva Wear is volgens mij katoen en die van bamboozy weet ik eigenlijk niet.
Fake it till you make it...
pi_208878100
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 17:49 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik denk dat ik voor de oudste naar kleine damesmaat kan kijken. En de jongste ontspringt de dans tot nu toe...
Ik zie bij snuggs volgens mij veel van gerecycled nylon. Is dat wel fijn als ondergoed? Wij dragen eigenlijk altijd katoen. Die van Eva Wear is volgens mij katoen en die van bamboozy weet ik eigenlijk niet.
Ik vind het bij de brazilian wel fijn, maar minder fijn bij degene die met korting gekocht kon worden terwijl het materiaal hetzelfde is, voelt het heel anders aan
pi_208878464
Ik kom net het merk 'moi et marie' tegen. Ze zeggen zelf voor tieners en dames :-)

Zelf geen ervaring mee. Recensies lijken positief, maar eerlijk gezegd ga ik daar niet altijd van uit.

Online zag ik zo snel geen informatie over het merk
pi_208878666
Ik vind het zo lastig inschatten hoeveel zo'n broekje opvangt...
pi_208879013
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 19:40 schreef Nijna het volgende:
Ik vind het zo lastig inschatten hoeveel zo'n broekje opvangt...
Ik denk dat alleen een cup je zoiets kan vertellen. Maandverband of tampons geven ook een vertekend beeld ;)

Als ik op de zwaarste dag de hele dag weg ben (en iets actiefs ga doen), vervang ik het broekje om de 5u. De andere gaan in een plastic zak mee. Is meer voor mijn eigen gevoel dan dat het echt nodig zou zijn. Op werkdagen als ik toch praktisch 8u zit, durf ik het met zwarte kleding wel een hele dag aan :P

[ Bericht 0% gewijzigd door MorganLeFay op 23-04-2023 20:48:20 ]
pi_208882047
Kind weigert naar het toilet te gaan op school, ook om te verschonen :{ . Vorige week voor het eerst dat ze doorlekte. Dus ik had al voorgesteld om anders een maandverband in het broekje te doen en die dan in de pauze eruit te halen. Maar daar heeft ze niet echt oren naar. (behalve puber ook wat bijkomende uitdagingen).
Dus ik zoek wel broekjes die aardig wat kunnen opvangen... maar goed wat is "aardig wat" :? . Vind ik overigens met maandverband hetzelfde verhaal.
Ik verschoonde mezelf altijd in de pauze op school en dat ging vaak prima.
pi_208882197
Ik heb die van moi et marie besteld... ben benieuwd.
Ze hebben geen maattabel, maar ik heb ze gemaild welke maat zij aan zouden raden. Dus we gaan het zien.
Als ze goed zitten, kom ik over een paar weken wel vertellen of/hoe ze bevallen.
  vrijdag 28 april 2023 @ 22:53:11 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208938598
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 09:10 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik doe ze net als m’n bh’s in een waszakje. Dan vallen ze op in de was en dus makkelijk te herkennen om ze niet in de droger te gooien
Zojuist kwam mijn man me vertellen dat als ik mijn spatlap ondergoed niet in de droger wil, dat ik het dan niet in wasmand moet gooien. Alleen dat had ik niet gedaan. :(

Morgen maar ff waszakjes halen.

:')
Resistance is futile.
pi_208938815
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 april 2023 22:53 schreef Seven. het volgende:

[..]
Zojuist kwam mijn man me vertellen dat als ik mijn spatlap ondergoed niet in de droger wil, dat ik het dan niet in wasmand moet gooien. Alleen dat had ik niet gedaan. :(

Morgen maar ff waszakjes halen.

:')
Lekker tactisch ook :o
  vrijdag 28 april 2023 @ 23:33:31 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208938845
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 23:26 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Lekker tactisch ook :o
Hehe, ik kon wel lachen om de uitdrukking maar ik was niet zo blij met het verzieken van mijn Snugg.
Resistance is futile.
pi_208939022
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 29 april 2023 @ 00:24:16 #171
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_208939043
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 april 2023 00:16 schreef Vlinder het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook een spiraal, maar nooit meer ongesteld gaat dus niet op. :+

Maar wel flink minder dan zonder dat ding, vandaar dat het ondergoed fantastisch is _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 29 april 2023 @ 00:31:34 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208939074
Ik vind geen anticonceptie wel een eye-opener. Nooit beseft dat het zoveel impact had. Maar OK, na 20 jaar hormonen vergeet je ook wel hoe de natuurlijke cyclus voelt.

Dus zwaarder ongesteld, hoog libido in de week na ongesteld zijn, ineens weer bonkjes en sliertjes, wat emotioneler in de dagen voor ik ongesteld word. Maar om het terug te voeren op ondergoed: de snuggs heeft zich kranig geweerd deze ronde. Tot mijn man dus ging wassen.
Resistance is futile.
pi_208939567
Ja dat is wel jammer. Ze zijn duur genoeg!

Hier ook spiraal, maar na 2,5 jaar niet ongesteld, sinds een paar maanden toch weer wel helaas :{
  Moderator / Colorchick zaterdag 29 april 2023 @ 07:01:20 #174
382129 crew  Donna
pi_208939644
Ik droger mijn wasbaar maandverband wel gewoon. :Y
pi_208939670
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 december 2022 07:38 schreef Seven. het volgende:
Iemand al ervaring hiermee? Werkt het goed en wat doe je met sliertjes en bonkjes, die worden denk ik niet opgenomen?
Dat vraag ik me ook af. Zit je daarmee, de hele dag, en gaat dat niet broeien🤮
Purr.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')