Ik moet niks, daarom doe ik het niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moet jij koffie kopen dan op je werk
Aan wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je zou een beetje aan je bescheidenheid kunnen gaan werken dan misschien.
Dit is wel een goeie, inderdaad!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
Me niet meer druk maken over anderen. In het verkeer, collega's etc.
Dat was het wel zo'n beetje.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 03:01 schreef Tengano het volgende:
Ik wil in 2023 meer gaan koken en andere dingen doen waar ik een passie voor heb.
Ik wil dingen doen ontdekken waar ik energie van krijg en waar koken er onder andere 1 van is.
Ik ben al een week aan het plannen hoe ik een lekkere quiche kan maken met een zelfgemaakt deeg wat ik inmiddels al bedacht heb, en die quiche ga ik verder ook helemaal op mijn eigen manier maken; met volle melk ipv kookroom en in een hele grote braadslede zodat ik dus heel veel quiche krijgIk wil recepten voortaan ook meer gaan archiveren zodat ik ze voor een volgende keer ook beter kan reproduceren.
Ik heb afgelopen maandag drie rollades van 1 kg per stuk in mijn airfyer bereid en dat ging fantastischEn van dat soort dingen word ik blijkbaar helemaal blij en dat soort acties moet ik dus weer vaker gaan maken.
Ook heb ik gegoogeld op bittere amandelen omdat ik ook nog een keer amandelspijs wil maken van een hele stoot walnoten die ik hier nog heb liggen.
Koken vind ik dus leuk en dat moet ik echt vaker gaan doen en dan met meer toewijding en passie; en niet alleen maar om noodzakerlijkerwijs even snel wat op tafel te hebben dus.
#koken
Hoe staat het ermee?quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:38 schreef SQ het volgende:
Voornemens voor 2023:
- Eindelijk die kampeervakantie een keer gaan doen met het gezin
- 10k kunnen hardlopen aan het eind van het jaar
- 20 kilo afvallen
- alcohol beperken tot eens in de 2 weken
- niet meer dan anderhalf uur telefoon per dag
- verjaardagskaartjes sturen
Veel van deze dingen komen elk jaar terug ook
Die mega quiche heb ik gemaakt en toevallig vanmorgen een stuk daarvan uit de vriezer gehaald. Straks dus even netjes opwarmen in de airfryerquote:
Goed! Ik ben sinds een week of twee nu ook bezig met yoghurt makenquote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef eudaemonia het volgende:
@:Tengano @:SQ @:Donna @:-Sigaartje Hoe staat het met de goede voornemens?
En hoe gaat het met jouw voornemens? Luister je nog naar jezelf? En wat heeft je dat opgeleverd; wat heb je daarvan geleerd?quote:Op zondag 2 april 2023 16:35 schreef eudaemonia het volgende:
Nice! Bezig zijn met koken en eten, altijd goed![]()
O ja, vergeet niet om een keer fluffy American Pancakes te maken!
Redelijk. Gezonder eten mwoah mwoah, maar afvallen lukt rustig aan wel. Ik zak in gewicht. Het gaat niet snel, maar het gaat wel dus prima.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef eudaemonia het volgende:
Meer bewegen lukt, meer gezond eten is nog niet echt gelukt, mijn geFOK! is wel afgenomen en ik ben inderdaad weer gaan schrijven. Ik werk aan een verhalenbundel.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef eudaemonia het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |