Welke landen trekken je aan om met de motor doorheen te toeren?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Nieuwe baan en op avontuur met de motor, eerst wat kilometers in Nederland maken en dan hopelijk toch wel verder Europa in.
Engeland ziet er wel heel tof uit als ik op youtube kijk naar motorrijders die door die back countries racen langs kastelen en zo. Maar bijna alles in Europa wel, de Balkan ziet er ook heel vet uit.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke landen trekken je aan om met de motor doorheen te toeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de Balkan ziet er ook heel vet uit.Misschien niet altijd de beste wegen daar denk ik ofwel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee zeker niet daarom een adventure bike zoeken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet altijd de beste wegen daar denk ik ofwel?
Het is niet het koken maar het opeten waar je energie van krijgt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 03:01 schreef Tengano het volgende:
Ik wil dingen doen ontdekken waar ik energie van krijg en waar koken er onder andere 1 van is.
Laatst gemaakt, maar dan zonder vlees en met champignons. Makkelijk te maken en echt heerlijk om te eten!quote:Op zaterdag 31 december 2022 03:01 schreef Tengano het volgende:
Koken vind ik dus leuk en dat moet ik echt vaker gaan doen en dan met meer toewijding en passie; en niet alleen maar om noodzakerlijkerwijs even snel wat op tafel te hebben dus.
Dat is wel tering machtigquote:Op zondag 1 januari 2023 19:50 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Laatst gemaakt, maar dan zonder vlees en met champignons. Makkelijk te maken en echt heerlijk om te eten!
Waarom zien zoveel mensen dit forum als een slecht iets?quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Meer bewegen, gezonder eten, weer schrijven en stoppen met FOK!
Het forum op zich is geen slecht iets, maar ik voel me er minder thuis. Ik zie steeds meer vrouwonvriendelijk gedrag, er wordt plat gepraat over vrouwen en er worden zelfs verwensingen gedaan naar publieke personen. Zelfs in een onschuldig topic in TV, De slimste mens, werd het k-woord gebruikt na een optreden van Hedy D'Ancona en werd ze zelfs dood gewenst, terwijl ze niks bijzonders had gezegd. Dat vond ik veel te ver gaan. Dan ga je een grens over die je niet over moet gaan.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waarom zien zoveel mensen dit forum als een slecht iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |