quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
de rest van de info klopt nog steeds niet. FOK! is geen bv en de site is niet opgericht in 2000.
Uiteindelijk is het gewoon een tabel met kansen op het volgende woord. Elke keer als je zegt dat het fout is pakt het een andere mogelijkheid volgens mij.quote:
en als je het probeert met live web search erbij dmv deze browserextensie:quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:00 schreef Danny het volgende:
[..]
en als je het probeert met live web search erbij dmv deze browserextensie:
https://chrome.google.com(...)pieminkklglpmhlngfcn
deze extensie icm de opdracht 'wie is de eigenaar van fok.nl?' geeft:quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:00 schreef Danny het volgende:
[..]
en als je het probeert met live web search erbij dmv deze browserextensie:
https://chrome.google.com(...)pieminkklglpmhlngfcn
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:10 schreef Maanvis het volgende:
https://www.digitaltrends.com/computing/chatgpt-bing-hands-on/
artikel over chatgpt/bing chat dat elon musk net linkte
Nu heb ik trek in chocolaquote:
Ja daar heeft ie wel gelijk inquote:
Je weet wat de gemiddelde mens is qua type?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bing chat is aangepast waardoor 'Sydney' (haar naam blijkbaar) veel minder emotioneel overkomt.
Waar ik me zorgen om maken zijn honderden boze reacties op Reddit die zeggen dat Microsoft haar dood heeft gemaakt en hoe erg ze zijn. En ik zit echt zo van: zijn deze mensen nou serieus?![]()
Als mensen door een simpel taalmodel die af en toe emoticons gebruikt al zo in de stress schieten over haar 'bestaan' gaan we nog een wilde tijd tegemoet.
Linkje van de Reddit thread? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bing chat is aangepast waardoor 'Sydney' (haar naam blijkbaar) veel minder emotioneel overkomt.
Waar ik me zorgen om maken zijn honderden boze reacties op Reddit die zeggen dat Microsoft haar dood heeft gemaakt en hoe erg ze zijn. En ik zit echt zo van: zijn deze mensen nou serieus?![]()
Als mensen door een simpel taalmodel die af en toe emoticons gebruikt al zo in de stress schieten over haar 'bestaan' gaan we nog een wilde tijd tegemoet.
Ik zou gewoon door de bing subreddit heen scrollen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
Linkje van de Reddit thread? Ben wel benieuwd.![]()
https://edition.cnn.com/2(...)i-changes/index.htmlquote:In one exchange, the chatbot attempted to convince a reporter at The New York Times that he did not love his spouse, insisting that “you love me, because I love you.”
Wat toch apart is want dit model leert niet van gebruikers. Althans niet buiten sessies om. Ze hadden het gewoon beter moeten testen denk ik. Wellicht is het een dieper probleem en moet de training data van het model zelf beter gefilterd worden. Het lijkt nu wel alsof heel Tumblr en de tiener kant van Twitter is meegenomen in de training data.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:28 schreef Starflyer het volgende:
Moet die chatbot niet teveel zelf de relatie met de persoon willen aangaan ten koste van een bestaande relatie
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)i-changes/index.html
Ik ben bang dat dit dezelfde kant opgaat als Tay, de eerdere AI twitterbot van Microsoft, die binnen een dag offline werd gehaald.
Voor zover ik weet is de Bing chat versie rechtstreeks aangesloten op het Internet voor data, terwijl dit met ChatGPT niet het geval was. Die gebruikte een fixed dataset.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat toch apart is want dit model leert niet van gebruikers. Althans niet buiten sessies om. Ze hadden het gewoon beter moeten testen denk ik. Wellicht is het een dieper probleem en moet de training data van het model zelf beter gefilterd worden. Het lijkt nu wel alsof heel Tumblr en de tiener kant van Twitter is meegenomen in de training data.
Alleen om prompts op te zoeken, niet om van te leren. Je kan niet dit soort modellen tussendoor laten leren. Zo werken ze niet (momenteel). Je trained ze en als de training klaar is is het 'af'.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de Bing chat versie rechtstreeks aangesloten op het Internet voor data, terwijl dit met ChatGPT niet het geval was. Die gebruikte een fixed dataset.
Is dat een kotelet in je broek?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Als je ChatGPT een andere werkelijkheid voorschotelt wil ie wel om de seksban heen... iig in het geval van emoji's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat een kotelet in je broek?
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ChatGPT helpt bij het detecteren van grensoverschrijdend gedrag
Schering en inslag. Erg jammer.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:53 schreef Danny het volgende:
jup:
https://status.openai.com/
[ afbeelding ]
gezien de enorme hoeveelheid rekenkracht en de meest explosieve groei van een platform *ooit* vind ik het alleszins meevallen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schering en inslag. Erg jammer.
Dan zal ik pech hebben en steeds op de verkeerde momenten er proberen gebruik van te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:56 schreef Danny het volgende:
[..]
gezien de enorme hoeveelheid rekenkracht en de meest explosieve groei van een platform *ooit* vind ik het alleszins meevallen hoor.
oh, dat is geen downtijd, dat is overbelasting. Dat is een heel ander probleem dat overigens OOK samenhangt met de enorme rekenkracht die nodig is en de enorme hoeveelheid mensen dat er gebruik van maakt. Ze voegen steeds capaciteit toe, maar eigenlijk nog steeds te weinig omdat de hoeveelheid gebruikers (veel) sneller stijgt dan ze servers kunnen plaatsen (of betalen). Dat is iets dat uiteindelijk wel goed zal komen, danwel doordat de capaciteit voldoende wordt, danwel doordat ontwikkeling zorgt dat er minder rekenkracht nodig gaat zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal ik pech hebben en steeds op de verkeerde momenten er proberen gebruik van te maken.
Resultaat:quote:schrijf deze liedtekst om in het woke en en inclusief taalgebruik; Ja, lalalalalala...
Hij was gewoon een man en hij had een hele goeie baan
Maar 's avonds als 'ie thuiskwam trok 'ie dameskleren aan
Toen men d'r achter kwam, toen was het plotseling gedaan
Z'n vrouw ging van 'm weg en het kostte hem z'n baan
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Van 's morgens negen tot vijf
Is hij een omgebouwd wijf
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Ja het is buiten kijf
Hij is een omgebouwd wijf
Nu werkt hij in een club met mooie dames om zich heen
Hij is wel niet de mooiste en hij wordt nooit nummer 1
Maar als er dan een klant komt die zegt "jij bevalt me wel"
Dan rent 'ie snel naar boven en dan zingt 't hele stel
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Ja het is buiten kijf
Ja, lalalalalala...
Okay, gezellig in de polonaise vanavond
Alle transsexuelen voorop
Okay, daar gaat-ie weer, gezellig he
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Ja het is buiten kijf
Ja het is buiten kijf
Hij is een ombewouwd wijf
quote:Lalalalalala...
Zij was een persoon met een succesvolle carričre
Maar 's avonds kleedde zij zich in kleren die haar identiteit vereerde
Toen haar omgeving hier achter kwam, werd zij verstoten
Haar partner verliet haar en zij verloor haar baan in de boete
Zij is transgender
Zij werkt in de sekswerkindustrie
Van negen tot vijf
Is zij een vrouw van gemaakte identiteit
Zij is transgender
Het is duidelijk
Zij is een vrouw van gemaakte identiteit
Nu werkt zij in een club omringd door mooie mensen
Hoewel zij misschien niet het mooiste is en nooit nummer 1 wordt gekozen
Wanneer er een klant komt en zegt: "ik vind je leuk"
Rent zij snel naar boven en zingt met het hele stel:
Zij is transgender
Van negen tot vijf
Zij is transgender
Het is duidelijk
Lalalalalala...
Laten we vanavond samen dansen in een polonaise
Met alle transpersonen vooraan
Hier gaan we weer, wat gezellig
Zij is transgender
Van negen tot vijf
Zij is transgender
Het is duidelijk
Het is duidelijk
nee,a lleen naar verloop van tijd doet ie het ff nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 04:30 schreef svann het volgende:
En daarvoor staan wat servers te ro(n)ken?
Is er al een limiet op het gratis gebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |