Bunting gewoon smerig goedquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kansloos verhaal van ‘topfavoriet’ Humphries.
mopest nog ff op vraag 25 wachten allenquote:
Met mayo? @Zipportalquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik overweeg de laatste plakjes van de Viennetta ijstaart te verorberen.
Nu.nlquote:nieuwste
Ik lees net dat van Gerwen vond dat van Duivenbode hem uit zijn spel probeerde te halen? Dan heeft hij meer gezien dan ik en het is jammer dat zo’n speler zich altijd laatdunkend uitlaat over een tegenstander. Respect hoort er ook bij!
Van Gerwen kan nog steeds niet normaal reageren na een wedstrijd, de arrogantie slaat alweer toe.....nog een rondje en dan is hij net na nieuwjaar weer thuis.
Als je je bank makkelijk schoon krijgt zou ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Liet net een walgelijke natte ruft. Wachten met verschonen zodat het kan opdrogen? #dtv
Dat kennen ze niet in het buitenland.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:46 schreef BB-King het volgende:
Bunting heeft morgen wel een oliebolletje verdiend.
Stuk of 100.
Oilballs?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet in het buitenland.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet in het buitenland.
Dirk was aan het vertragen. Dat mag gewoon benoemd worden net als ongesteldheid en dikker zijn (Jutta Leerdam) kortom wat een powerman die Van Gerwen zo taboedoorbrekend enzovoorts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |