abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207347576
nou fluke pak dit setje dan kan ik aan het werk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207347578
jaajaa jaaaajaaaajaaaa kokokolokoloko
pi_207347580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit is geil.

@:de_boswachter
@:poepz0r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gedrag is in België normaal.
U MAD?
pi_207347583
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
perongeluk in de badkamer ik was 14 mijn zusje 18 ofzo nouw ja geen zusje maar "zus"
Welke cupmaat?
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:19:54 #98
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_207347597
Cumbek begonnen
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_207347611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Cumbek begonnen
Gooit uit en is depressief :')
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 30 december 2022 @ 23:20:26 #100
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207347614
quote:
Cumbek begonnen
Daar kan die arme jongen toch niks aan doen, die zag ineens zijn zus nakend staan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:20:30 #101
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207347616
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
perongeluk in de badkamer ik was 14 mijn zusje 18 ofzo nouw ja geen zusje maar "zus"
Heb je hier "per ongeluk" nog pics van?
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 23:22:32 #102
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207347671
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
@:capuchon_jongen kun je het betrappen van je zus wat beter omschrijven nog?
ze had de badkamerdeur maar moeten sluiten :')

Moest schijten normaal hadden we 2 toiletten maar de ene toilet was die dag verstopt er moest een loodgieter komen.

Zus was aan het douchen en stapte net uit de douche. dus ik die deur open doen (niet op slot) ik schrok en deur weer meteen dicht gedaan.

Maar heb ze niet echt kunnen zien.

Eigenlijk heb ik meer rug dan tieten gezien

dus flopshow
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:22:54 #103
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207347681
quote:

[..]
We leven in een simulatie. Heb je weleens je buurman boodschappen naar binnen zien dragen?
pi_207347688
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Moest schijten normaal hadden we 2 toiletten maar de ene toilet was die dag verstopt er moest een loodgieter komen.

Zus was aan het douchen en stapte net uit de douche. dus ik die deur open doen (niet op slot) ik schrok en deur weer meteen dicht gedaan.

dus flopshow
Loodgieter heeft het werk afgemaakt? Dit is geillll
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:24:16 #105
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207347704
quote:

[..]

dus flopshow
Komt dit van die bot?
pi_207347715
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:24 schreef fetX het volgende:

[..]
Komt dit van die bot?
Nee, is veel te slecht geschreven.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 23:25:13 #107
Belg
pi_207347733
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee, is veel te slecht geschreven.
Ja zeg sorry dat ik niet goed kan schrijven
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 23:25:37 #108
Belg
pi_207347743
Bunting is wel goed hoor _O_
pi_207347745
quote:

[..]
Komt dit van die bot?
Kan die bot niet een superieur tostirecept schrijven
pi_207347748
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ja zeg sorry dat ik niet goed kan schrijven
Nee.
pi_207347754
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Brood
Kaas
Ham

Klaar
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:26:09 #112
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207347757
quote:

[..]
Komt dit van die bot?
Ik probeerde het even maar liep tegen de content policy aan :o
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 23:26:11 #113
Belg
pi_207347758
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee.
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.
pi_207347772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Dat mag.
pi_207347787
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat mag.
Lonaa stukje poallifte
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:27:24 #116
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_207347794
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Schrijf een superieur tostirecept
quote:
Om een superieure tosti te maken, heb je het volgende nodig:

2 sneetjes bruin brood
2 plakken kaas naar keuze (bijvoorbeeld cheddar, goudse of emmentaler)
2 plakken ham of ander gekookt vlees naar keuze
Boter of olie om in te bakken
Bereidingswijze:

Verwarm een tosti-ijzer of een grote koekenpan op middelhoog vuur.
Beleg een sneetje brood met een plak kaas en een plak ham. Leg het andere sneetje brood erbovenop.
Smelt wat boter of verhit een beetje olie in het tosti-ijzer of de koekenpan.
Leg de tosti in het ijzer of de pan en bak hem ongeveer 3-4 minuten aan elke kant totdat het brood goudbruin en knapperig is en de kaas is gesmolten.
Serveer de tosti warm en eventueel met een beetje mosterd of ketchup naar smaak.
Extra tip: Je kunt ook andere toppings gebruiken, zoals tomaat, avocado, ei of pesto. Experimenteer om te zien wat je lekker vindt!
Ik vind het erg naturel
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_207347796
quote:

[..]
Komt dit van die bot?
Nee, de loodgieter.
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:27:28 #118
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207347798
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik probeerde het even maar liep tegen de content policy aan :o
Oh wacht - toch (zelf niet gelezen):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207347799
quote:

[..]

dus flopshow
@GGMM Dit heb jij in dienst
U MAD?
pi_207347804
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Femdommed
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:28:10 #121
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207347817
Het was een koude winteravond en de gebruikers van het DRT-subforum zaten gezellig verzameld in een warm bad. Terwijl ze ontspanden in het warme water, begonnen ze te praten over hun favoriete professionele darters.

Ze begonnen te praten over een aantal van de topdarters in de sport, zoals Michael van Gerwen en Gary Anderson. Terwijl ze hun meningen uitten over de vaardigheden van deze darters, merkte fetx op dat sommige van de darters die zij "viesdik" vonden, een beetje te dik waren voor haar smaak.

Gurneyisbestoke, die altijd graag het laatste woord had, zei dat gewicht helemaal geen rol speelt als het gaat om het gooien van pijlen. Hij zei dat wat er echt toe doet, is hoe goed iemand kan richten en hoe hard hij of zij kan gooien.

Neef_wuppie, die het niet eens was met gurneyisbestoke, zei dat sommige darters misschien wat zwaarder waren, maar dat dit hun vaardigheden niet beïnvloedde. Hij beweerde zelfs dat sommige darters die wat zwaarder waren, een voordeel hadden omdat ze meer kracht hadden om hun pijlen harder te gooien.

Tagliano, die altijd op zoek was naar een compromis, stelde voor dat ze alle darters moesten beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. Hij zei dat het belangrijk was om te onthouden dat darten een sport is waarbij iedereen kan excelleren, ongeacht hun uiterlijk.

Uiteindelijk kwamen ze tot een consensus en besloten ze om alle darters te beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. En met dat besluit, bleven ze nog lang genieten van een warm bad van vriendelijke en respectvolle discussie over professioneel darten op het DRT-subforum, terwijl de sneeuw buiten viel.
Makkelijk eerste
pi_207347821
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Femdommed
Bukakke genot beste genot
pi_207347829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een koude winteravond en de gebruikers van het DRT-subforum zaten gezellig verzameld in een warm bad. Terwijl ze ontspanden in het warme water, begonnen ze te praten over hun favoriete professionele darters.

Ze begonnen te praten over een aantal van de topdarters in de sport, zoals Michael van Gerwen en Gary Anderson. Terwijl ze hun meningen uitten over de vaardigheden van deze darters, merkte fetx op dat sommige van de darters die zij "viesdik" vonden, een beetje te dik waren voor haar smaak.

Gurneyisbestoke, die altijd graag het laatste woord had, zei dat gewicht helemaal geen rol speelt als het gaat om het gooien van pijlen. Hij zei dat wat er echt toe doet, is hoe goed iemand kan richten en hoe hard hij of zij kan gooien.

Neef_wuppie, die het niet eens was met gurneyisbestoke, zei dat sommige darters misschien wat zwaarder waren, maar dat dit hun vaardigheden niet beïnvloedde. Hij beweerde zelfs dat sommige darters die wat zwaarder waren, een voordeel hadden omdat ze meer kracht hadden om hun pijlen harder te gooien.

Tagliano, die altijd op zoek was naar een compromis, stelde voor dat ze alle darters moesten beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. Hij zei dat het belangrijk was om te onthouden dat darten een sport is waarbij iedereen kan excelleren, ongeacht hun uiterlijk.

Uiteindelijk kwamen ze tot een consensus en besloten ze om alle darters te beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. En met dat besluit, bleven ze nog lang genieten van een warm bad van vriendelijke en respectvolle discussie over professioneel darten op het DRT-subforum, terwijl de sneeuw buiten viel.
Niet gelezen
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:28:51 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207347832
Het is altijd leuk om te experimenteren met nieuwe tosti-recepten, dus hier is een recept voor een sublieme tosti:

Ingrediënten:

2 sneetjes brood
2 plakken belegen kaas
4 plakken ham
1 tomaat, in plakjes
1 eetlepel mayonaise
1 eetlepel mosterd
4 blaadjes basilicum
Bereidingswijze:

Verwarm een tosti-ijzer op middelhoog vuur.
Meng de mayonaise en mosterd in een kleine kom.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op een van de sneetjes brood.
Leg 2 plakken kaas op het brood.
Leg de plakjes ham op de kaas.
Leg de plakjes tomaat op de ham.
Leg de blaadjes basilicum op de tomaat.
Smeer een laagje mayonaise-mosterdmengsel op het andere sneetje brood en leg het op de tosti.
Leg de tosti in het tosti-ijzer en druk het ijzer lichtjes aan.
Laat de tosti garen tot de kaas gesmolten is en het brood goudbruin is, ongeveer 3-4 minuten.
Haal de tosti uit het tosti-ijzer en snijd hem in tweeën.
Serveer de tosti warm en geniet ervan!
Optioneel kun je ook nog andere belegsoorten toevoegen, zoals avocado, gerookte zalm, of een ei. Laat je creativiteit de vrije loop en maak je eigen unieke tosti!

Meh, iets teveel ham
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')