quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:de_boswachter
@:poepz0r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gedrag is in België normaal.U MAD?
Welke cupmaat?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
perongeluk in de badkamer ik was 14 mijn zusje 18 ofzo nouw ja geen zusje maar "zus"
Daar kan die arme jongen toch niks aan doen, die zag ineens zijn zus nakend staan.quote:
Heb je hier "per ongeluk" nog pics van?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
perongeluk in de badkamer ik was 14 mijn zusje 18 ofzo nouw ja geen zusje maar "zus"
ze had de badkamerdeur maar moeten sluitenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
@:capuchon_jongen kun je het betrappen van je zus wat beter omschrijven nog?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We leven in een simulatie. Heb je weleens je buurman boodschappen naar binnen zien dragen?
Loodgieter heeft het werk afgemaakt? Dit is geillllquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ze had de badkamerdeur maar moeten sluiten![]()
Moest schijten normaal hadden we 2 toiletten maar de ene toilet was die dag verstopt er moest een loodgieter komen.
Zus was aan het douchen en stapte net uit de douche. dus ik die deur open doen (niet op slot) ik schrok en deur weer meteen dicht gedaan.
Maar heb ze niet echt kunnen zien.
Eigenlijk heb ik meer rug dan tieten gezien
dus flopshow
Komt dit van die bot?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest schijten normaal hadden we 2 toiletten maar de ene toilet was die dag verstopt er moest een loodgieter komen.
Zus was aan het douchen en stapte net uit de douche. dus ik die deur open doen (niet op slot) ik schrok en deur weer meteen dicht gedaan.
dus flopshow
Ja zeg sorry dat ik niet goed kan schrijvenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zeg sorry dat ik niet goed kan schrijven
Broodquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan die bot niet een superieur tostirecept schrijven
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.
Schrijf een superieur tostireceptquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan die bot niet een superieur tostirecept schrijven
Ik vind het erg naturelquote:Om een superieure tosti te maken, heb je het volgende nodig:
2 sneetjes bruin brood
2 plakken kaas naar keuze (bijvoorbeeld cheddar, goudse of emmentaler)
2 plakken ham of ander gekookt vlees naar keuze
Boter of olie om in te bakken
Bereidingswijze:
Verwarm een tosti-ijzer of een grote koekenpan op middelhoog vuur.
Beleg een sneetje brood met een plak kaas en een plak ham. Leg het andere sneetje brood erbovenop.
Smelt wat boter of verhit een beetje olie in het tosti-ijzer of de koekenpan.
Leg de tosti in het ijzer of de pan en bak hem ongeveer 3-4 minuten aan elke kant totdat het brood goudbruin en knapperig is en de kaas is gesmolten.
Serveer de tosti warm en eventueel met een beetje mosterd of ketchup naar smaak.
Extra tip: Je kunt ook andere toppings gebruiken, zoals tomaat, avocado, ei of pesto. Experimenteer om te zien wat je lekker vindt!
Oh wacht - toch (zelf niet gelezen):quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik probeerde het even maar liep tegen de content policy aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM Dit heb jij in dienstquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dus flopshow
Femdommedquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind je wel een beetje gemeen voor een dame.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een koude winteravond en de gebruikers van het DRT-subforum zaten gezellig verzameld in een warm bad. Terwijl ze ontspanden in het warme water, begonnen ze te praten over hun favoriete professionele darters.
Ze begonnen te praten over een aantal van de topdarters in de sport, zoals Michael van Gerwen en Gary Anderson. Terwijl ze hun meningen uitten over de vaardigheden van deze darters, merkte fetx op dat sommige van de darters die zij "viesdik" vonden, een beetje te dik waren voor haar smaak.
Gurneyisbestoke, die altijd graag het laatste woord had, zei dat gewicht helemaal geen rol speelt als het gaat om het gooien van pijlen. Hij zei dat wat er echt toe doet, is hoe goed iemand kan richten en hoe hard hij of zij kan gooien.
Neef_wuppie, die het niet eens was met gurneyisbestoke, zei dat sommige darters misschien wat zwaarder waren, maar dat dit hun vaardigheden niet beïnvloedde. Hij beweerde zelfs dat sommige darters die wat zwaarder waren, een voordeel hadden omdat ze meer kracht hadden om hun pijlen harder te gooien.
Tagliano, die altijd op zoek was naar een compromis, stelde voor dat ze alle darters moesten beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. Hij zei dat het belangrijk was om te onthouden dat darten een sport is waarbij iedereen kan excelleren, ongeacht hun uiterlijk.
Uiteindelijk kwamen ze tot een consensus en besloten ze om alle darters te beoordelen op hun vaardigheden en niet op hun gewicht. En met dat besluit, bleven ze nog lang genieten van een warm bad van vriendelijke en respectvolle discussie over professioneel darten op het DRT-subforum, terwijl de sneeuw buiten viel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |