Die gaat al onze drek vannacht weer analyserenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Wimerdon kijkt nooit live mee.
Maar poept vannacht het topic weer onder als iedereen weg is.
Is Mike een teaser? #dtv @de_boswachterquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mike plaagt Dirk graag heb ik zo het idee.
En misschien gezegd dat Dirk zijn ronde 3 zege uitbundiger vierde dan hij zijn eigen wereldtitels.
Of poept SPT onder.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaat al onze drek vannacht weer analyseren
Jelle Klaassen is de nummer 1 bij die andere bondquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef polderturk het volgende:
Is Martin Adams dit jaar weer favoriet voor de BDO wereldtitel?
WDF, en Lakeside is pas in December.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef polderturk het volgende:
Is Martin Adams dit jaar weer favoriet voor de BDO wereldtitel?
Hoezo gaat iemand vannacht mijn drek analyseren?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaat al onze drek vannacht weer analyseren
Ik lig er al in.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bunting wint dit. We gaan naar bed.
Hopelijk ben je scherper bij de F1.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bunting wint dit. We gaan naar bed.
Jelle K en MvG waren vroeger goede vrienden. Stukje koppeltoernooi.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein wereldje. Dan krijg je dat vanzelf wel toch
Tenzij je dickpicks gaat sturen naar iemands minderjarige zwakbegaafde nichtje natuurlijk
Nu komt @Poepz0r weer met anekdotesquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jelle K en MvG waren vroeger goede vrienden. Stukje koppeltoernooi.
Ons Wim leest vaak 's nachts alle posts en gaat daar inhoudelijk op reageren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoezo gaat iemand vannacht mijn drek analyseren?
Nattekut is het haasje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk ben je scherper bij de F1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |