OK Michaelquote:
Maar wel steeds leuk bij elkaar aanschuiven om te gourmetten, ik snap dat niet. Denk een Nederlands dingetje ofzo. Oh hij is ook Nederlands, laat ik met hem omgaan terwijl ik hem eigenlijk niet moet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ook niet dat ze een hekel aan elkaar hebben. Gewoon, redelijk neutraal volgens mij. Weinig bijzonder, zoals ongetwijfeld met het gros van de darters
Nee, we keken gewoon Viaplay.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:45 schreef BB-King het volgende:
Waarom heb ik een vermoeden dat MvG vannacht met Emma in bed belandt?
Zag je die blikken tijdens het interview?
Honderd keer Buntingquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef engine het volgende:
Ik mag beide wel. Niet echt een voorkeur.
Neymar vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Keer wat anders dan je eigen zuster
Sow.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Neymar vindt dit geen leuke opmerking.
Zei je net al Josquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK Michael
[..]
Maar wel steeds leuk bij elkaar aanschuiven om te gourmetten, ik snap dat niet. Denk een Nederlands dingetje ofzo. Oh hij is ook Nederlands, laat ik met hem omgaan terwijl ik hem eigenlijk niet moet.
Zelfde aandoening als Netto gegundquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Duidelijkquote:
Neymar means nothing in DRT.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wilde hier over nadenken, maar bedenk me nu dat ik al vergeten ben welk nummer Bunting had bij de opkomstquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Rare meezingact voert Bunting op tegenwoordig bij zon natteschetennummer
Klein wereldje. Dan krijg je dat vanzelf wel tochquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK Michael
[..]
Maar wel steeds leuk bij elkaar aanschuiven om te gourmetten, ik snap dat niet. Denk een Nederlands dingetje ofzo. Oh hij is ook Nederlands, laat ik met hem omgaan terwijl ik hem eigenlijk niet moet.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Trending in Nederland
Andrew Tate
1.566.620 Tweets
god god godquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Trending in Nederland
Andrew Tate
1.566.620 Tweets
IJskoud dit bad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GRETAEDquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Trending in Nederland
Andrew Tate
1.566.620 Tweets
Humphries mist een stukje charisma dat Bunting wel heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Humphries heeft ook een waardeloze walk-on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |