Als Dirk wint wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik schrijf Dobey op voor de halve finale
Wel met potlood hoop ik?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik schrijf Dobey op voor de halve finale
Nee 4-1 genot waarschijnlijkquote:
Altijd tegen hem.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat hij geen leuke persoonlijkheid heeft is de schuld van anderen.
Al besproken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hier wordt niet geroddeld @:GGMM
Koekoekquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat hij geen leuke persoonlijkheid heeft is de schuld van anderen.
Daar wil ik nog niet dood (van de honger) gevonden wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Honger hebben ze in CUL, hier hebben we trek.
De echte @GGMM laat deze schrijffout niet aan zich voorbij gaan. De tijd zal het leren of hij er nog isquote:
Alleen lurkenquote:
Ik ervaar het hier als een zeer warm bad. Mag wel eens gezegd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef Wertha het volgende:
Iedere mod wil DRT doen. Wij zijn het grote voorbeeld voor heel FOK!.
Erg warm.
vrouwen zoals @Lonaaquote:
wacht echwoar??quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar is het speciaalbiertopic
Iemand De Bierkalender helemaal gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was al besproken, trage Belg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hier wordt niet geroddeld @:GGMM
Die kunnen we in theorie verhuizen naar GC ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |