Tot op zekere hoogte is dat hetzelfde, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Niet de beste GnR, wel de leukste, denk ik
Ik heb nog een flesje Tripel Karmeliet in de koelkast.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik vind hier niks aan, dus haal wel wat. Wat wil je?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef peaceman het volgende:
we gaan een spelletje doen... tot later
Leukste is meer tof om te horen, of het grootste feestje, grootste headbang. Beste is het meest GENOT.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is dat hetzelfde, toch?
Vanmiddag en vanavond al gedaan. Morgenavond weerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even een spelletje doen. BRB
[Ik heb te veel op in het stadion. Kreeg 2 halve liters van de mensen naast me (die er al jaren zitten)quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil nog even een flessie bier halen, maar te lekkere nummertjes.
Liep ik toen ook inquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden jullie van meisjes van 14 met Guns and Roses shirts?
Mag je die aanspreken in de winkel, of heb ik terecht een gebiedsverbod?
Het is niet zo handig om meisjes van 14 te vragen of ze hun shirt willen uittrekken, al zou het eigenlijk geoorloofd moeten zijn als ze nog nooit een seconde naar de band in kwestie hebben geluisterd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Mag ik je een Julius aanbieden? Lijkt erop, maar voor de variatiequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog een flesje Tripel Karmeliet in de koelkast.
Ik moest giechelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Tuurlijk niet,quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Gretzl het volgende:
Was dit al de laatste keer GnR?![]()
[ afbeelding ]
haha nee joh gekquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
November Rain komt sowieso nog welquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, die heb ik via de Top 2000 leren kennen en is erg goed.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik vind het jammer dat de beste G 'n' R Civil War op een kuttijdstip kwam
Vast niet van de H&Mquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liep ik toen ook in![]()
Eeuwen geleden
Prima.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag ik je een Julius aanbieden? Lijkt erop, maar voor de variatie
Oh en paradise city en knocking on heavens door ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tuurlijk niet,
Sweet child en november rain nog
Die hard fans.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ze is wel schoon.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bad Moon is berucht in Hilversum.
Ik zal je de lange analyse besparen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het goede materiaal van GnR slecht kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |