Eens matige show trouwens deze special gerecyclede pakken drie onthulling achter elkaar met alleen reclame tussendoor grote tegenvaller zeker zo vlak na de reguliere finale.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Jim Bakkum alleen meedeed voor de oudjaarsspecial. Hij had prima in een normaal seizoen gepast.
Ik zit nu de UK versie te kijken, de dansers daarin alleen al hebben betere pakken dan in die van NL. Ik vond het al waardeloze kwaliteit de laatste 2 jaar, maar vergeleken met deze geweldige show is het echt kringloop kwaliteit. De UK versie is ook nog eens een halfuur korter dan de NL'se versie waarin het lijkt alsof het RTL alleen maar om die seniele jury en de reclameblokken gaat.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens matige show trouwens deze special gerecyclede pakken drie onthulling achter elkaar met alleen reclame tussendoor grote tegenvaller zeker zo vlak na de reguliere finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |