@Scorpion_17, @PippenScottie en ik wisten dit beter te timen jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Top 2000 pubquiz tijdens de Top 2000
Zeezuiper is hier inmiddels wel opquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
@:Scorpion_17, @:PippenScottie en ik wisten dit beter te timen ja
Het is de meest toegankelijke denk ik, zonder te veel gekke fratsen, maar blijft alsnog een geweldige plaatquote:
Nee die van Scooter ook nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:12 schreef Cee het volgende:
Origineel van Double Date al besproken hier?
Dank je! Jij ook!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes!
Tenzij het de quiz is waar ik straks ook aan mee ga doen, dan hoop ik dat je tweede wordt.
Eens.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is de meest toegankelijke denk ik, zonder te veel gekke fratsen, maar blijft alsnog een geweldige plaat
Heb hier ook weinig genotsbiertjes meer. Wel HJ winterbier, maar nog eentje geloof ik. Rest Heinekenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeezuiper is hier inmiddels wel op
Ik ga zo een Julius soldaat maken. Een van mn favoriete bierenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb hier ook weinig genotsbiertjes meer. Wel HJ winterbier, maar nog eentje geloof ik. Rest Heineken
En het origineel van Solid Solution ook nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:12 schreef Cee het volgende:
Origineel van Double Date al besproken hier?
Ooh van Hoegaarden dus. Geniet ervanquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga zo een Julius soldaat maken. Een van mn favoriete bieren
Zoete aardappelpatatjes uit de airfryer met geroerbakte pastinaak, champignons, gember etc met spekjesquote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |