Ik merk er niks van, zingt gewoon mooi als altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Agnetha mocht hier niet op haar allerbest zingen, want het gaat over een doodnormale vrouw, dus moest ze ook zo zingen
Maar boh ze zingt hier gewoon ijzersterk hoor...
Neigend naar het gitzwarte, zelfs.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Abba zonder de extreem zoetsappigheid
Je kan ook niet verwachten van iemand die op professioneel zeer goed zingt om opeens vals te zingenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik merk er niks van, zingt gewoon mooi als altijd.
Ja die van die biertjes toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:46 schreef Berkery het volgende:
Een bekende volkszanger heeft hier een cover van opgenomen.
En daarom bij verre een van de mooiste nummers die ze hebben uitgebrachtquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Neigend naar het gitzwarte, zelfs.
Godsamme lang voorspel welquote:
Björn gaat morgen naar Eileen, dus weet niet of opruimen in die situatie echt nodig isquote:
Agneta's Billen Bewegen Aanlokkelijkquote:
Komt voor jou nu wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:48 schreef essnhills het volgende:
I need a lot of sleep
So I like to be in bed by then
Toen nog wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Agneta's Billen Bewegen Aanlokkelijk
zanger rinus?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:46 schreef Berkery het volgende:
Een bekende volkszanger heeft hier een cover van opgenomen.
Het is gewoon heel knap om zo mooi zo'n saaie dag te bezingen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze tekst is nog steeds van toepassing op een gemiddelde kantoordag
gelukkig heb ik de FOK!klassiekers nogquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt voor jou nu wel heel dichtbij
Is reeds besprokenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een verlate: dit is de beste ABBA
Dat dacht ik ook "Ga even douchen" daarna 45 minuten geslapen. KIJK UIT!quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen gekke dingen doen. Ik ben even douchen
* Bomenverzameling trekt zijn onderbroek over zijn kop en rent rondjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen gekke dingen doen. Ik ben even douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |