abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207355627
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kennelijk vond Tate het heel belangrijk wat zij van hem vindt, want hij begon het 'contact' door de dringende behoefte haar te vertellen over zijn dure vervuilende auto's. Daar begint het, niet bij de clichématige, maar in dit geval heel goed passende opmerking over zijn kleine pielemans.
Maar zou het in jouw beleving nu echt niet kunnen dat het en/en is? Dat Tate een ongelofelijke zielenpoot is met een complex van hier tot Tokyo (net als Trump, ook zo'n bullebak die steeds weer laat zien enorm onzeker te zijn), maar dat tevens die Thunberg helemaal niet zo snedig reageerde en dat ze sowieso helemaal niet zo'n geweldig boegbeeld is, nog even afgezien van dat ze misbruikt wordt door haar ouders en de klimaatactivisten?

Natuurlijk is Tate hier sowieso de grootste loser. Maar dat is eigenlijk wat er te zien was. Dat hij een enorme loser is.
pi_207355693
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar zou het in jouw beleving nu echt niet kunnen dat het en/en is? Dat Tate een ongelofelijke zielenpoot is met een complex van hier tot Tokyo (net als Trump, ook zo'n bullebak die steeds weer laat zien enorm onzeker te zijn), maar dat tevens die Thunberg helemaal niet zo snedig reageerde en dat ze sowieso helemaal niet zo'n geweldig boegbeeld is, nog even afgezien van dat ze misbruikt wordt door haar ouders en de klimaatactivisten?

Natuurlijk is Tate hier sowieso de grootste loser. Maar dat is eigenlijk wat er te zien was. Dat hij een enorme loser is.
De aandacht vestigen op wie Thunberg is, is gewoon onnodig. Het doet er niet zoveel toe. Het enige is dat je wellicht zou verwachten dat zij (of haar marketing-machine, maar dat maakt in dit geval niet zoveel uit) een monoloog zou houden over hoe schandalig het is dat hij zoveel dure en vervuilende auto's heeft. In plaats daarvan haalt ze virtueel haar schouders op, geeft een sneer, en klaar is het. En daarmee zet ze hem echt gewoon wg als een heel zielig mannetje. Als hij niet naar haar had getwitterd met zijn zielige opmerking, was zij helemaal niet in the picture geweest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 31 december 2022 @ 11:43:08 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207355727
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:24 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Frontaal slopen :')

Kom op zeg. Omdat ze zei dat ie een kleine pielemans heeft? :')
Ja; dat soort dingen zijn nu precies wat onzekere veertigers met iets teveel dure auto's en vrije tijd niet willen horen. Tate's rommelige reacties - zijn eerste tweet gericht aan Greta was al bewijs van een mateloze onzekerheid - staven dat; soort gevecht in de achterhoede om nog wat proberen te redden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 december 2022 @ 11:44:02 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207355747
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kinderhand is gauw gevuld.
Iets zegt me dat het je vooral dwars zit dat Greta deze debiel op z'n plaats heeft gezet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 december 2022 @ 11:45:54 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207355783
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om Greta.

Let it go.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 december 2022 @ 11:54:12 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207355941
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 31 december 2022 @ 11:59:51 #157
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_207356045
Hihi, het zijn zo te zien (al)weer loodzware tijden voor de alt-right brigade. Geen wonder ook want elke extreem rechtse macho held blijkt bij nadere beschouwing gewoon weer de zoveelste oplichter/loser/leugenaar/fantast/crimineel/zittend pissende nicht/tietenfriemelaar en/of kinderneuker te zijn.

:D _O- :D
pi_207356080
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Iets zegt me dat het je vooral dwars zit dat Greta deze debiel op z'n plaats heeft gezet.
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont. Het enige wat je haar (team) kan nageven is dat het bijdehanter is dan je had kunnen verwachten van een geprogrammeerd trekpopje dat het klimaat moet redden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:05:05 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207356159
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:01 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont.
Het is doorgaans ook een uitgekauwde reactie die zeker contextloos nergens op slaat. Weet je echter waar Tate voor staat en wat voor idioterie hij uitdraagt, gekoppeld aan zijn fixatie op wat echte mannelijkheid zou zijn, is het inderdaad briljant om te zien hoe een 19 jarige meid deze veertiger precies daar raakt waar het pijn doet.

Kennelijk hebben een hoop mensen hier niet meegekregen wat voor figuur die Tate precies is; het is belangrijker om los te gaan op Greta omdat dan weer allerhande politieke zaken erbij betrokken kunnen worden die geen reet van doen hebben met dit topic.

Hoewel ik niet helemaal wil negeren dat deze opmerking ook een bepaald soort fok-user gewoon wat onzeker maakt. Begrijpelijk dat de focus dan vooral moet liggen op hoe 'afgezaagd' die opmerking eigenlijk is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:06:03 #160
319979 Fok-it
All is well
pi_207356181
quote:

[..]
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont. Het enige wat je haar (team) kan nageven is dat het bijdehanter is dan je had kunnen verwachten van een geprogrammeerd trekpopje dat het klimaat moet redden.
Misschien moet je andere termen gebruiken als je probeert iets te ontkrachten want je bevestigt nu voornamelijk alleen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207356197
quote:

[..]
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont. Het enige wat je haar (team) kan nageven is dat het bijdehanter is, dan je had verwacht van een geprogrammeerd trekpopje dat het klimaat moet redden.
Ook uitgekauwde reacties vooral als die van mensen komen waarvan je het niet verwacht kunnen dan opeens wel erg treffend zijn en aangezien velen hier zich drukker maken over greta is er blijkbaar bij meerdere rondslingerende sociopaten een emotionele reactie getriggerd. :D
pi_207356208
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:59 schreef kladderadatsch het volgende:
Hihi, het zijn zo te zien (al)weer loodzware tijden voor de alt-right brigade. Geen wonder ook want elke extreem rechtse macho held blijkt bij nadere beschouwing gewoon weer de zoveelste oplichter/loser/leugenaar/fantast/crimineel/zittend pissende nicht/tietenfriemelaar en/of kinderneuker te zijn.

:D _O- :D
Ook de schitterende pogingen tot karaktermoord op Thunberg zijn hilarisch. En er mag, heel veelzeggend, vooral niet gefocust worden op de mogelijke misdaden van deze man.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:07:20 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207356210
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Misschien moet je andere termen gebruiken als je probeert iets te ontkrachten want je bevestigt nu voornamelijk alleen
Schitterend, die edit inderdaad.

Bevestigt precies wat ik zeg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:12:29 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207356348
Heerlijk leedvermaak is dit toch. Überkneus Tate wordt gedist door een 19-jarige griet die 5 jaar geleden relevant was.

En wat ik dan het mooiste vind is de voorspelbaarheid van de reacties op FOK! De witte boze mannenbrigade hier is weer lekker getriggerd.

_O-
Resistance is futile.
pi_207356356
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is doorgaans ook een uitgekauwde reactie die zeker contextloos nergens op slaat. Weet je echter waar Tate voor staat en wat voor idioterie hij uitdraagt, gekoppeld aan zijn fixatie op wat echte mannelijkheid zou zijn, is het inderdaad briljant om te zien hoe een 19 jarige meid deze veertiger precies daar raakt waar het pijn doet.
Maar ook in relatie tot Tate is het uitgekauwd. Ik zie het al maanden voorbij komen onder video's van of over hem.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennelijk hebben een hoop mensen hier niet meegekregen wat voor figuur die Tate precies is; het is belangrijker om los te gaan op Greta omdat dan weer allerhande politieke zaken erbij betrokken kunnen worden die geen reet van doen hebben met dit topic.

Hoewel ik niet helemaal wil negeren dat deze opmerking ook een bepaald soort fok-user gewoon wat onzeker maakt. Begrijpelijk dat de focus dan vooral moet liggen op hoe 'afgezaagd' die opmerking eigenlijk is.
Het is grappig dat je niet ziet dat je hier een typisch Tate-esque egostrijd poogt te voeren, op FOK!, of all places. Leg de lat eens wat hoger voor jezelf.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:13:54 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207356370
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:13 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Maar ook in relatie tot Tate is het uitgekauwd. Ik zie het al maanden voorbij komen onder video's van of over hem.
[..]
Het is grappig dat je niet ziet dat je hier een typisch Tate-esque egostrijd poogt te voeren, op FOK!, of all places.
Een Tate-esque egostrijd tegen wie? Of wat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207356393
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:06 schreef Fok-it het volgende:
Ik was niet degene waar hij mee in discussie was, en heb het (gisteren) eigenlijk voornamelijk over de treurnis van Tate zelf gehad. Gelukkig ben ik, anders dan menig mens, in staat om óók op de andere partij (Greta in dit geval) neer te kijken.
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:16:29 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207356435
Nu maar hopen dat de tiener fanbase van hem eindelijk in gaat zien dat hij helemaal niet zo tof is. We hebben niks aan een generatie die hun moeder/zus/vriendin zo gaat zien.

twitter
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:16:30 #169
319979 Fok-it
All is well
pi_207356436
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:15 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik was niet degene waar hij mee in discussie was, en heb het (gisteren) eigenlijk voornamelijk over de treurnis van Tate zelf gehad. Gelukkig ben ik, anders dan menig mens, in staat om óók op de andere partij (Greta in dit geval) neer te kijken.
En waar valt dan op neer te kijken? Want buiten Greta zijn er wel duizenden tweets de wereld ingestuurd om hem op zijn plaats te zetten. Gek dat die je niet krenken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:16:39 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207356442
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:15 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Die is in dit verhaal geen andere partij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207356474
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een Tate-esque egostrijd tegen wie? Of wat?
Tegen andere FOK!mannetjes en hun al dan niet kleine plassertjes, al is het fundamenteel natuurlijk een innerlijke strijd.
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:18:19 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207356478
Greta heeft in ieder geval weer de nodige publiciteit gehad en ze is weer helemaal hot topic.
Resistance is futile.
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:18:46 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207356492
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:16 schreef Momo het volgende:
Nu maar hopen dat de tiener fanbase van hem eindelijk in gaat zien dat hij helemaal niet zo tof is. We hebben niks aan een generatie die hun moeder/zus/vriendin zo gaat zien.

[ twitter ]
Die hebben nog niet eens de baard in de keel.

Zoals de meeste fans van die Tate
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 31 december 2022 @ 12:20:56 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207356535
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Tegen andere FOK!mannetjes en hun al dan niet kleine plassertjes, al is het fundamenteel natuurlijk een innerlijke strijd.
Een innerlijke strijd waarover?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207356545
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:16 schreef Momo het volgende:

[ twitter ]
Je onderschat hoe cult like zijn fan base is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')