We hadden allemaal wel IETS meer willen zien denk ik jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eerder een zware teleurstelling. Had graag gehad dat ze vochten tot de suddendeath
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin in bier maar ben nog aan het werk
Ik had net een uur 'vergadering' dus kon even in een ander kantoor zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je boos op me.quote:
Toch mooi een sleutelpuntje voor FetXquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaan die junkies alleen maar uitgeven aan drugs, dat moet je niet willen.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin in bier maar ben nog aan het werk
Autoticker. Kun je lekker naar de gym en ‘werken’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Nee hoor. Als je maar wel normaal doetquote:
ja nou ja technisch loop ik ook nog het risico dat mensen mij gaan bellen en dan verwachten ze ook nog dat ik opneem en zo. Maar verder prima idee natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Autoticker. Kun je lekker naar de gym en ‘werken’
In wat voor pauperwijk woon jij?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:44 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat het morgen flink gaat regenen. ERG MOOI. Hopelijk blijven al die vuurwerktokkies binnen.
Alles wat nu valt, valt morgen niet zei m’n moeder altijd.quote:
Wijze vrouw!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alles wat nu valt, valt morgen niet zei m’n moeder altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |