Schreiber en Bakker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:59 schreef tja77 het volgende:
Shirin gaat dit winnen met een grote voorsprong, maar de rest van het podium?
Dan heb je haar resultaten op de weg gemist.quote:
Komt daar ook beter tot haar recht (goede motor, matige techniek)quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je haar resultaten op de weg gemist.
Maar wat bewijst dit nieuwe haar dan?quote:Op donderdag 29 december 2022 10:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Aerts liet de voorbije maanden z'n haren groeien, om zo zijn onschuld te kunnen bewijzen. "Het was niet leuk om met dit kapsel rond te lopen, maar mijn haar bevat wel de informatie we kunnen gebruiken om mijn onschuld te bewijzen. Daarom laat ik het voorlopig ook niet knippen. Ik geloof in het feit dat de waarheid altijd naar boven komt. De UCI erkent ook dat mijn dopinggebruik niet bewust was. Maar toch schorsen ze me voor twee jaar. Dat is in mijn ogen echt een zeer zware straf. We hebben in al die tijd ook niemand van de UCI gezien, alles gaat via e-mail. Dat is zeer lastig, want er is geen ruimte voor emoties of nuances."
Bron: HLN
→ Nu vind ik het kapsel wel het kleinste probleem als het een probleem is, maar ik ben dan ook opgegroeid in de jaren '70
Gisteren om 11:05 postte de gebruiker Panache dit op Wielerflits:quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar wat bewijst dit nieuwe haar dan?
Dit komt bij mij over als een deskundig oordeel.quote:"Dit was de belangrijkste conclusie na een haartest. Toen niet veel later ook een vervuild voedingssupplement werd gevonden, kon de verdediging haar conclusies trekken en optekenen in een rapport, dat werd ingeleverd bij de betrokken instanties."
Wat mij betreft was 1 jaar schorsing voldoende, vrijspraak zou niet realistisch zijn. Hoe zeer ik Aerts ook zou willen geloven is dit namelijk een zwakke verdediging. Ik zal dat uitleggen. Ten eerste het laten groeien van het haar. Het is oncontroleerbaar of je jouw haar wel of niet bijknipt omdat de groeisnelheid van haren bij iedereen anders ligt. Bovendien is het metaboliet van Letrozole gewoon in die lange haardos aangetroffen, dus is het juist een signaal dat de dopingtest klopt en Letrozole in Aerts zijn lichaam zat.
Dan heb je nog het vervuilde voedingssupplement. Letrozole is geen middel tegen ongedierte (zoals bijv. Strichnine dat is) en de aanwezigheid van Letrozole is daarom onlogisch. Hoe kan het er dan toch in zitten? Voedinssupplementen zijn tegenwoordig vrij betrouwbaar omdat de grote concerns gewoon beschikken over GMP en ISO certificaten en strenge ingangscontrole van grondstoffen. Er zijn rapporten van voedingsautoriteiten waarin veel rotzooi wordt aangetroffen, maar dat betreft een bewuste zoektocht naar foute supplementen met name op vage websites (dat geeft de NVWA zelf aan in deze rapporten). Maar in feite doet dat ook allemaal niet ter zake omdat er gecertificeerde dopingvrije supplementen zijn die pas op de markt worden gebracht na een labtest op doping. Deze producten met batchnummer zijn via de dopingautoriteit openbaar beschikbaar en vele landen werken er mee. Toon Aerts heeft blijkbaar supplementen gebruikt die NIET vooraf getest zijn en dat is onprofessioneel en (zo blijkt) onverantwoord. Het supplement naderhand testen is zinloos omdat je een capsule zelf kan vervuilen met een verboden stof én omdat je een verantwoordelijkheid draagt dat deze stof niet in jouw lichaam komt (daar moet je alles aan doen). Dan heb je als laatste strohalm een 'onafhankelijke batch' van het supplement, maar de kans is klein dat die externe batch nog ergens op de kop kan worden getikt en edit: verderop in het verhaal blijkt dan weer dat de entourage van Aerts het bewuste met Letrozole besmette supplement niet eens getraceerd heeft in de eigen administratie, zo wordt het er allemaal niet sterker op qua bewijsvoering… Er is dus een bepaalde vorm van schuld. Ik beschuldig Toon Aerts niet van dopinggebruik maar wel van onzorgvuldig handelen waar een straf bij hoort. Twee jaar had van mij niet gehoeven, ik had hem een nieuwe start vanaf 1 december 2023 gegund.
Kunnen wij in Nederland dat ook horen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:09 schreef Columbiafan het volgende:
Voelt toch vreemd aan om Wuyts nog eens commentaar te horen geven.
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtmquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kunnen wij in Nederland dat ook horen?
Hartstikke bedankt, Grote Vriendquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm
quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu lijkt er net als in de andere wedstrijden wel van weg te kunnen rijden als ie wil, maar mist de inhoud om het vervolgens vast te houden of uit te diepen.
Tenzij Pidders alsnog naar Hoogerheide komt is dit de voorlaatste nog twee keer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:36 schreef skysherrif het volgende:
Genieten dit. Hoevaak zien we deze 3 nog dit seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ik denk dat Wout en Tom beter zijn geworden de laatste twee jaren i.p.v. Mathieu slechterquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu lijkt er net als in de andere wedstrijden wel van weg te kunnen rijden als ie wil, maar mist de inhoud om het vervolgens vast te houden of uit te diepen.
In het verleden was die overschakeling ook vrij gemakkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:40 schreef Nober het volgende:
Van Aert moet overmorgen gaan wennen aan SRam en dat kan zomaar maanden gaan duren voordat je dat onder de knie hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tenzij Pidders alsnog naar Hoogerheide komt is dit de voorlaatste nog twee keer.Volgende week ben ik in Herentals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Met z'n drieën naar de streep zou legendarisch zijn.
En meer algemeen tegen iedereen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Aert begint de laatste weken eindelijk door te krijgen dat hij tegen van der Poel van ver moet beginnen.
De rest kan er niet veel van.quote:
Weet niet of hij het anders wel had gered...in die strook was Wout iedere ronde sterker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mathieu had hier wel moeten winnen, slordige fout op die laatste modderstrook voor de post
Geloof wel dat hij anders gewonnen had.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet niet of hij het anders wel had gered...in die strook was Wout iedere ronde sterker.
Nu is het helaas wel voorbij; Baal is voor de nobuddies.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Pistolero het volgende:
Wat een ongekend genot de afgelopen week in de cross.
Moest matje optijd aangezet hebben dan was het een halve wiel voorsprong voor wout ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:08 schreef Faraday01 het volgende:
En nu ik de sprint herbekijk, ook iets te laat de aanzet van Wout gecounterd. Hoewel de Wout dan waarschijnlijk ook nog gewonnen had.
Koksijde en Zonhoven toch nog?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu is het helaas wel voorbij; Baal is voor de nobuddies.
Je vergeet de optie dat Wout en Pidcock gewoon sterker zijn geworden dit jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu verliest nu 3x? op rij van Wout. Benieuwd of Wout te vroeg piekt of dat Mathieu gewoon echt een stuk minder is dan normaal. Een combinatie van beiden kan natuurlijk ook.
Als ik er een vinger op probeer te leggen: Matje lijkt in de zware crossen in orde maar komt nog niet helemaal uit de verf in de snelheidscrossen die hij normaal domineert. Volgende stage flink explosieve blokjes trainen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Je vergeet de optie dat Wout en Pidcock gewoon sterker zijn geworden dit jaar.
Dat sowieso, maar er sluipt ook wel eens een foutje in bij Mathieu als er echt om gaat. Dat is een wel een verschil met andere jaren. Mathieu verloor zelden een wedstrijd als ie met winstkansen de finale in ging.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu verliest nu 3x? op rij van Wout. Benieuwd of Wout te vroeg piekt of dat Mathieu gewoon echt een stuk minder is dan normaal. Een combinatie van beiden kan natuurlijk ook.
marginal gainsquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vrouw en de kinderen deze keer niet mee met van Aert
Van Aert rijdt op hetzelfde niveau rond als het afgelopen jaar in de cross, toen maakte hij ook iedereen belachelijk in het veld. Pidcock wel duidelijk verbeterd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon wereldkampioen in Hoogerheide, dat geef ik je op een briefje.quote:
Betsema heeft het niet meer echtquote:Op zondag 1 januari 2023 13:51 schreef Nober het volgende:
Betsema gaat het gat wel even dicht rijden.
Motortje van Jumbo geinstalleerd?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wonderfiets van Jumbo of is Fem gewoon zo goed en de rest slecht?
Kruimelraper als de echte grote jongens niet meedoenquote:
Hoogerheide heeft überhaupt nooit op zijn programma gestaan, maar zelfs zijn huidige ultramythische watts brengen geen verandering in de planning. De catastrofe van vorig jaar steekt een stok in de wielen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed bommetje van Bogaerts, jammer.
Zal hem goed doen iig Pidcock te hebben 'verslagen'quote:Op zondag 1 januari 2023 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eli leeft weer op als Wout en Mathieu er niet zijn.
Pidcock heeft niet zoveel power als Mathieu en Wout. Alleen heuvel op door zijn lage gewichtquote:Op zondag 1 januari 2023 16:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zal hem goed doen iig Pidcock te hebben 'verslagen'
Wat zij "clearly" kunnen zien zie ik helemaal niet. Hij landt wat ver naar rechts, wil dan tussendoor weer naar het midden voor de volgende, en raakt daarbij in een gleuf en dus uit balans.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Gaat toch harder dan het er op tv uitziet. Je zou die boom maar invliegen.
Heel sympathiek dat Tom Pidcock niet gaat om alleen maar om de startpremie op te eisen. Nu kunnen wel 40 andere veldrijders een startgeld krijgen van ieder 200 euro.quote:
Die zei zelf vast ook geen nee toen hem flink wat startveld werd aangeboden in het verleden..quote:Op maandag 2 januari 2023 19:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Heel sympathiek dat Tom Pidcock niet gaat om alleen maar om de startpremie op te eisen. Nu kunnen wel 40 andere veldrijders een startgeld krijgen van ieder 200 euro.
De nummer 17 van Loenhout, Stybar, zei daar dat er helemaal geen startgeld meer overbleef voor veldrijders zoals hij.
Het ligt er hier direct na de start/finish er goed vettig bij.quote:
Zondag in Zonhoven is weer wereldbeker, dus dan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer is de volgende clash tussen Puck en Fem?
Doen ze vaak pas als ze gedubbeld zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:19 schreef Nober het volgende:
Waarom halen ze die achterblijvers niet van het parkoers?
Laten we streven naar gelijkheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een rondje te lang als je het mij vraagt
Altijd weer die banden van SRAM.quote:
Wat heeft hij geroepen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij wensen de zeer racistische Wout van A. nog veel meer pech toe.
Matje lijkt mij helaas ook niet meteen een linkse hobbyist.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij is fan van zwarte Pietquote:
Wout vindt 'woke' het grootste probleem van deze tijd en hij vindt het stom dat Zwarte Piet niet meer mag. Domme jongen.quote:
Ik hoop dat Mathieu van het type is dat het allemaal niets boeit / niets zegtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:03 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Matje lijkt mij helaas ook niet meteen een linkse hobbyist.
Maakt weinig progressie, die reed 2-3 seizoenen terug toch een pak sterker.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ceylin zakt wel ver weg. Helaas
Als het goed is loopt het contract met Vittoria tot en met dit jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook nieuwe banden bij Jumbo eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er komt dan ook nog geen handvol mensen extra kijken omdat Stybar meedoet.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Heel sympathiek dat Tom Pidcock niet gaat om alleen maar om de startpremie op te eisen. Nu kunnen wel 40 andere veldrijders een startgeld krijgen van ieder 200 euro.
De nummer 17 van Loenhout, Stybar, zei daar dat er helemaal geen startgeld meer overbleef voor veldrijders zoals hij.
Verschil lijkt wel groter te worden.quote:
Het is een wonder dat ze nog (makkelijk) tweede is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fem is geen natuurtalent in het zand.
Matig idd dat dit kan.quote:
Brand heeft er ook een gemist.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:24 schreef Felagund het volgende:
Fem maakt ook al bijna weer een minuut goed op Brand, die komt dan met 2 gemiste crossen nog bijna aan de leiding te staan.
Weet ik, maar een Betsema bijv. niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brand heeft er ook een gemist.
Betsema is met het huidige vormpeil nauwelijks relevant meer.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik, maar een Betsema bijv. niet.
Betsema rijdt waarschijnlijk te veel in een seizoen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik, maar een Betsema bijv. niet.
Die is ook een stuk ouder.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Betsema rijdt waarschijnlijk te veel in een seizoen.
Na 28 crossen dit seizoen
24 Betsema
17 Van Empel
14 Van Anrooij (inclusief EK U23)
12 Pieterse (inclusief EK U23)
Klopt, het zal wel Brand worden, of Alvarado moet zich nog verbeteren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Betsema is met het huidige vormpeil nauwelijks relevant meer.
Watt van Aertquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:31 schreef DeeBee het volgende:
Wout doet hier een ronde 900 Watt gemiddeld
Misschien toch maar terugkomen op het scenario van Hoogerheide.quote:
Wout reed die vorige ronde een stuk sneller dan de voorgaande.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we: is Wout veel sterker of is Mathieu een stuk minder?
@Koffieplanterquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we: is Wout veel sterker of is Mathieu een stuk minder?
Dat hebben mensen al zo vaak gedacht. Andersom overigens ook.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:37 schreef Aguero het volgende:
Is Van Aert Van der Poel definitief voorbij?
Heb het niet over vandaag alleen maar over de winter tot nu toequote:Op donderdag 5 januari 2023 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wout reed die vorige ronde een stuk sneller dan de voorgaande.
Andersom was dat tot op heden wel de juiste conclusie.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hebben mensen al zo vaak gedacht. Andersom overigens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |