quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
"het schietkraam"? Zijn jullie dom of zo?
Vieze vuile Belgenhaterquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoop dat ze beide verliezen maar dat kan niet.
Jeetje. Andy Hamilton in de WK-finale, met z'n ranzige vingerkluiven. Terry Jenkins het jaar ervoor in de halve finales. Wat een bijzondere tijden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geloof me dit is een hoogdag voor het Belgische dartssport
Mooi artikel op sporza:
[..]
De schietkraam. Niet het schietkraam.quote:
Vooral Hamilton was opmerkelijk. Jenkins niet zo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje. Andy Hamilton in de WK-finale, met z'n ranzige vingerkluiven. Terry Jenkins het jaar ervoor in de halve finales. Wat een bijzondere tijden.
Dit is geil.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier in de volksmond zeggen we gewoon vogelpik
het schietkraam is Vlaams.quote:
Terugkijkend vooral, zo'n "Oh ja"-gevoel had ik er bij. In positieve zin bij Jenkins, want Jenkinsquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral Hamilton was opmerkelijk. Jenkins niet zo.
Nee, dat is dus een foute zin.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het schietkraam is Vlaams.
Al bij het toilet weg?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:47 schreef fetX het volgende:
Enorm punthoofd.
En van harte makker @:neef_wuppie
Ik mis Jenkins. Ook niet zo oud toen ie stopte. Was altijd een goede show in mijn herinnering.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terugkijkend vooral, zo'n "Oh ja"-gevoel had ik er bij. In positieve zin bij Jenkins, want Jenkins
Het bomderop.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het schietkraam is Vlaams.
Liever zure mat!quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie wel eens een bacon oliebol gegeten? Die lijkt me wel lekker met mayo.
ja hoor, hartige oliebollen gaan prima. Met stukjes spek, of gebakken uitjes, of kleine blokjes oude kaasquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie wel eens een bacon oliebol gegeten? Die lijkt me wel lekker met mayo.
Voor een Belg klinkt dat heel raarquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, hartige oliebollen gaan prima. Met stukjes spek, of gebakken uitjes, of kleine blokjes oude kaas
Walgelijk varken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja zal best. Probeer maar. Zal je verbazen hoe lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor een Belg klinkt dat heel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |