Alleen voor jou.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb jij ook een tuintje in je hart?

jezus wat een slecht Nederlands weer van me.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
als op een appartement woont en je baalt dat je geen tuin hebt moet je denken:
Ach ik heb de grootste tuin in de stad (een stadspark ofzo)

Verwarde man gespotquote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:

Daar kun je beter in schijten dan in je eigen tuin.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:

Ik ken wel lui met een tuintje op hun buik, bohhhhh.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb jij ook een tuintje in je hart?

En Baudet vakman daar ook in de buurtquote:

Iedereen.quote:

Niet geplaatst.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft hij geen nummertje naast zijn naam?

Zijn ster rees te snel.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft hij geen nummertje naast zijn naam?

Hij is steengoedquote:Op donderdag 29 december 2022 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus die persoon is geen reekshoofd maar dart zo goed?

Ja. Hij is up & coming. Weet ik ook net pasquote:Op donderdag 29 december 2022 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

Dat heb je wel eens in de (top-) sport, dat er een talent doorbreekt.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

Alleen de top 32 van de wereld krijgt een getal bij de naam, de andere 64 deelnemers nietquote:Op donderdag 29 december 2022 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

Dit riekt naar discriminatiequote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen de top 32 van de wereld krijgt een getal bij de naam, de andere 64 deelnemers niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |