Heb jij ook een tuintje in je hart?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als 28-jarige alleenstaande in het centrum wonen zonder bovenbuurman
Prijs mij al met een tuintje.
Ze gooien alleen de achterkant. Vliegt prima, ongevaarlijk, perfect om mensen mee te laten schrikkenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik een pijl zag vliegen
Dat lijkt hard op voorkeurquote:Op donderdag 29 december 2022 22:55 schreef Perox het volgende:
Geen voorkeur bij deze pot - wel benieuwd naar die Rock. Clayton kan me aan de reet roesten.
Alleen voor jou.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb jij ook een tuintje in je hart?
jezus wat een slecht Nederlands weer van me.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
als op een appartement woont en je baalt dat je geen tuin hebt moet je denken:
Ach ik heb de grootste tuin in de stad (een stadspark ofzo)
Verwarde man gespotquote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar kun je beter in schijten dan in je eigen tuin.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken wel lui met een tuintje op hun buik, bohhhhh.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb jij ook een tuintje in je hart?
En Baudet vakman daar ook in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |