Ah, met alle plooien eraan. Tja.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kom jij ff goed weg!
Maar nee sorry maat, echt viesdik. Vrouwelijke versie van Mervyn King. Wel een leuk koppie.
Alvast van harte vriend neef_wuppiequote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een verkapte ik ben over een half uur jarig en daarom ga ik snel naar bed post.
Doei.
We feliciteren Neef_Wuppie nog niet met zijn verjaardag. Dadelijk gaat ie één minuut voor twaalf dood en hebben we alle moeite voor niets gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Jij moet op verkappen gaan want je ben nog niet heel best erin. Alvast van harte, makkerquote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Lekker manquote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Dat doen we morgen maarquote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Alvast gefeliciteerd! We drinken er morgen ene op tijdens de avondsessiequote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Dit is eng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |