Vals luchtbed.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je. Laat die vlammetjes ook maar. En laat de rest van de avond ook maar. Ik ga lekker slapen zo.

Groep 6 speciaal voor Jelle Kquote:Op donderdag 29 december 2022 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wordt er dan een hele groep verkracht?

Doe GODVERDOMME nou eens lief tegen elkaar stelletje kleutersquote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer hier.
En de mods doen niets!

Ik ga dit koude bad zo verlaten.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer hier.
En de mods doen niets!

Beter.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe GODVERDOMME nou eens lief tegen elkaar stelletje kleuters
Zo goed

Wordt hij afgevoerd, de hooligan?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx SMEEKT om niet naar huis te hoeven

Jeetje, de mods hier gaan er gelijk keihard in.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe GODVERDOMME nou eens lief tegen elkaar stelletje kleuters
Zo goed

quote:

Die dat zei is sowieso een behoorlijke debiel.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
sixty fiftyone bullseye will always be known as The Mensur.
Iemand snapt iets niet

Niemand mag hem.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Price een heel onsympathiek figuur.

Wifebeater vermoed ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Price een heel onsympathiek figuur.

We're live now!quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef Perox het volgende:
[..]
Die dat zei is sowieso een behoorlijke debiel.

Soms heb je dat hé.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je. Laat die vlammetjes ook maar. En laat de rest van de avond ook maar. Ik ga lekker slapen zo.

Ongeforceerde (positieve) emotie zoals Aspinall is leuk.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Sky is zoveel genuanceerder over dat gedrag van Price dan dat geblaat van RTL/Viaplay over dat emotie zo leuk is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |