GEZELLIGHEID volgens Annemariequote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
0 chemie tussen Noppert en Dirk
Dagjesvolk gespot.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Hadden ze vroeger ook pauzes tussen de sets. Nee toch
Youfone klant gespot.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Vroeger hadden we dan keukenkampioen reclames.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Wordt er dan een hele groep verkracht?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zou een weekje naar India maar toen hoorde ik van die groepsverkrachtingen dus ga ik nu 3 weken.
Als in 20 jaar terug vroeger.quote:
Ik laat me graag verrassen ouwe reus.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wordt er dan een hele groep verkracht?
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zou een weekje naar India maar toen hoorde ik van die groepsverkrachtingen dus ga ik nu 3 weken.
help haar danquote:
haar*quote:
Uit Volendam ook.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Vaccinaties helpen niet. Uit India kom je sowieso met een ziekte terug.
Of zwanger van een tweeling, zoals een voormalig studiegenootje van mij. Vast bij zo'n groepsverkrachting geweestquote:Op donderdag 29 december 2022 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Vaccinaties helpen niet. Uit India kom je sowieso met een ziekte terug.
Dit kan ik beamen, vorig jaar een dagje geweest en nu pas verwerkt.quote:
Ben je die act zelf niet zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |