morgenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd om te slapen vriend
Welke user zou jij graag missen?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nounounou
We zitten al niet meer ruim in de users
Vanavond aflevering Bastogne genot.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tijd voor Band of Brothers? Hoeveel afleveringen heb je nog te gaan?
Van drt geen enkele user, ik vind jullie allemaal geweldig!quote:
Erg mooi maat. Beste serie ooit. Ons DRT avondje heb je aan hen te dankenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vanavond aflevering Bastogne genot.
Sonos sub op max.
vbl zou ik me alleen met een kloontje wagen denk ik. Zou ook binnen een dagontmaskerd wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van drt geen enkele user, ik vind jullie allemaal geweldig!
Van vbl kunnen jullie het zelf wel raden wie ik graag zou missen
Misschien moet ik The Pacific ook maar weer eens kijken. Al lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi maat. Beste serie ooit. Ons DRT avondje heb je aan hen te danken
Ligt eraan hoe je die vraag leest.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen typische DRT-post
hier ook man plots hevige buikkrampen pffffff niet normaal. schrijf dit bericht nu vanuit het toilet op mijn smartphonequote:Op donderdag 29 december 2022 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik voel me ineens een beetje grieperig. Had beter toch niet die Chinees kunnen eten gisteren.
ijs koud badquote:Op donderdag 29 december 2022 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen typische DRT-post
Ja oke ik heb kennelijk geen Claudia de Breij achtig breinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |