Beetje offtopic gaan is hier wel toegestaan ouwe reusquote:Op donderdag 29 december 2022 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verkeerde topic, VBL is een paar deuren verder.
Net geen syndroom van Down.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke aandoening zou jij als profdarter willen hebben?
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje offtopic gaan is hier wel toegestaan ouwe reus
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verkeerde topic, VBL is een paar deuren verder.
oh het is @:slobeend sorry
Nou en, alsof we op jouw ‘mijn hele kamer meurt naar mijn vieze ruft’-post zaten te wachtenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:verkeerde topic, VBL is een paar deuren verder.
ja je moederquote:
quote:"Vanaf het eerste tot en met het laatste moment was het heel hard werken", aldus Van der Voort na afloop. "Voor m'n gevoel speelde ik een heel slechte wedstrijd, maar alsnog was ik dicht bij de overwinning."
"Al met al is het een waardeloos WK. Het is prima als je verliest van de nummer 5 van de wereld, maar ik heb niet goed gespeeld. Terug naar de tekentafel. Lekker naar huis."
Gezonder leven
Van der Voort kan door de nederlaag zijn maatje en topfavoriet Michael van Gerwen vrijdag niet meer steunen en kijkt kritisch in de spiegel. "Ik heb al een tijdje geen energie. We zijn hard bezig om gezonder te leven en te kijken waar er nog meer winst te behalen is."
Net als 7 miljard anderen.quote:
Garnalenbroodje incoming.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Vincent is nog wat negatiever geweest bij de NOS en wil weer eens gezonder gaan leven
[..]
Ik wilde het net plaatsenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Vincent is nog wat negatiever geweest bij de NOS en wil weer eens gezonder gaan leven
[..]
Brazielje rouwt, Peelee overleden in het ziekenhuis in Saoe Pauloequote:
Uitvaart in Beljoe Horizontje?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Brazielje rouwt, Peelee overleden in het ziekenhuis in Saoe Pauloe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |