Tof, dat is nog eens teamwork. Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 8 januari 2023 13:53 schreef Drass het volgende:
Als het zo erg is Praad, laat het weten want ik moet nog naar de bouwmarkt. Haal ik meteen 6 planken.
Beterschap
De blokjes oude kaas met mosterdsaus staan al klaarquote:Op zondag 8 januari 2023 20:44 schreef praadje het volgende:
Zoals het er nu uitziet start er op 13 januari een nieuw seizoen Overtreders![]()
![]()
![]()
![]()
Op de vrijdagavond om 21.25. Dus hou de gids in de gaten en haal alvast je snacks in huis![]()
![]()
![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
Jaaaaaaaquote:Op zondag 8 januari 2023 20:44 schreef praadje het volgende:
Zoals het er nu uitziet start er op 13 januari een nieuw seizoen Overtreders![]()
![]()
![]()
![]()
Op de vrijdagavond om 21.25. Dus hou de gids in de gaten en haal alvast je snacks in huis![]()
![]()
![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
TOF!quote:Op zondag 8 januari 2023 20:50 schreef praadje het volgende:
Hoe me ten goede maar dit zegt Moviemeter; Overtreders seizoen 8?
Zal er een seizoen 8 beschikbaar komen voor de tv-serie Overtreders? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Overtreders.
Het laatste bij ons bekende seizoen van Overtreders (Seizoen 7) dateert van 2022.
En volgende week begint seizoen 8 dus dat kan bijna niet anders. Wat een leuk verjaardagscadeautje(schrijft minidellen op het boodschappenlijstje)
Ja zeker tof. Overtreders van Veronica is hier meestal wel een samenkijkmomentje met een lekkere snack erbij.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:12 schreef Isane het volgende:
[..]
TOF!
Je hebt Handhavers & Overtreders op Veronica & Overtreders op RTL
En volgens https://www.kijk.nl/programmas/overtreders begint Overtreders idd op 13 januari
Wel even in de koeling, anders gaat dat niet goed.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De blokjes oude kaas met mosterdsaus staan al klaar
Ik kan geen Videoland ontvangen in Belgiequote:Op maandag 9 januari 2023 19:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Ben zojuist begonnen aan Echte meisjes in de Jungle op Videoland![]()
Lap zegquote:Op maandag 9 januari 2023 20:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kan geen Videoland ontvangen in BelgieOok niet via de schotel
Is ook alleen online, maar zal wel een geofence opzitten. Mensen buiten Nederland zullen zich wel niet kunnen registreren.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kan geen Videoland ontvangen in BelgieOok niet via de schotel
Klopt, je kunt je niet registreren. Ik heb wel Canal Digitaal maar daarvoor moest ik ook een NL adres voor hebben om in te schrijven. Bij Videoland kan dat helemaal niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is ook alleen online, maar zal wel een geofence opzitten. Mensen buiten Nederland zullen zich wel niet kunnen registreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |