Sterktequote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:52 schreef praadje het volgende:
Bleghhh, wat ben ik beroerd. Ik duik mijn bed terug in joejoe
Beterschap, praadjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:29 schreef praadje het volgende:
Schatjes, ik knal hem er nu al in want ik ben zo beroerd dat ik weer terug naar bed ga. Ben er even uit geweest en een pan macaroni gemaakt maar totaal nog geen trek. See ya
Ik hoop het Poppeltje, ziek zijn is zo niets voor mijquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beterschap, praadje
Vandaag vroeg onder de wol en morgen ben je weer fris en fruitig.
Nog gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier een heerlijke dag gehad. Lekker lui geweest, maar wel schoongemaakt. Prima dus.
Gisteren ben ik enorm verwend voor mijn verjaardagAllemaal knutselspulletjes en een vriendin heeft een kaarsenhuisje van Blond Amsterdam gestuurd, zo gezellig.
Vanavond WIDM ! en Ik Vertrek!
Eindelijk weer zaterdag avondquote:
Gefeliciteerd! Ik was gister ook jarigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier een heerlijke dag gehad. Lekker lui geweest, maar wel schoongemaakt. Prima dus.
Gisteren ben ik enorm verwend voor mijn verjaardagAllemaal knutselspulletjes en een vriendin heeft een kaarsenhuisje van Blond Amsterdam gestuurd, zo gezellig.
Vanavond WIDM ! en Ik Vertrek!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik was gister ook jarig
Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik was gister ook jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |