Backwerk en lokale tentjes maar qua prijs kwaliteit verschilt het niet veel.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie maar bar weinig andere echte broodjeszaken.
de zaak die hier in centrum zit is bij veel broodjes nog matiger en duurder dan de subway was en verder heb je alleen turken die een belegd wit puntje leveren
Zelfs de rechter vind het geen broodquote:Op donderdag 29 december 2022 17:38 schreef roos94 het volgende:
Veel mensen vinden het geen echt brood blabla
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dan zijn het relatief gezien nog best gezonde broodjes.
Jij begrijpt niet wat 'relatief gezien' inhoudt?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]grapjas. De hoeveelheid suiker in het brood maakt het meer een toetje dan dat je het brood kan noemen
het is niet relatief gezond. Het is gewoon ongezond. Niks relatiefs aanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat 'relatief gezien' inhoudt?
Dan ga ik maar naar een fastfood restaurant en krijg ik cola bij mijn menu waar nog veel meer suikers in zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het is niet relatief gezond. Het is gewoon ongezond. Niks relatiefs aan
Ah, je begrijpt het dus niet. Dat kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het is niet relatief gezond. Het is gewoon ongezond. Niks relatiefs aan
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ah, je begrijpt het dus niet. Dat kan.
Fijne dag verder.
Inhoudelijk een nogal zwak antwoord, ik zou zeggen neem nog een blikje cola met wel 36 gram suiker erin.quote:
Nee zeggen jij snapt het niet is een geweldig antwoord. Ja ik snap wat relatief betekent. Want ja als je het tegen veel ander fastfood weg zet is het relatief gezond. geweldig. Blijft gewoon troep. De saus weglaten doet vrij weinig. Kan beter het brood weg laten als je relatief gezond wilt doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Inhoudelijk een nogal zwak antwoord, ik zou zeggen neem nog een blikje cola met wel 36 gram suiker erin.
Klefquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:40 schreef Red_85 het volgende:
Klef zoet broodje nepbeleg.
Niet te hachelen.
Heb het 3x gegeten om het een kans te geven en 3x was het broodje van dat zoetige sponsige deeg.quote:
Want moet opeens alle suikers uit je voedsel bannen om gezond te willen doen? Volgens ons voedseladviescentrum is er niets mis met wat suikers.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee zeggen jij snapt het niet is een geweldig antwoord. Ja ik snap wat relatief betekent. Want ja als je het tegen veel ander fastfood weg zet is het relatief gezond. geweldig. Blijft gewoon troep. De saus weglaten doet vrij weinig. Kan beter het brood weg laten als je relatief gezond wilt doen
Ja want dat zeg ik iddquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want moet opeens alle suikers uit je voedsel bannen om gezond te willen doen? Volgens ons voedseladviescentrum is er niets mis met wat suikers.
Nou verklap het publiek hier dan maar eens wat er dan volgens jou ongezond aan is, wat vlees en salade zonder saus op een broodje, want dat is wat jij zegt.quote:
quote:
De hoeveelheid suiker die ze in brood stoppen is ongezond. 10% is suiker. het is niet voor niks dat ze het niet eens brood mogen noemen in Ierland van de rechter door de hoeveelheid suikers. Maar als jij denkt dat je gezond bezig bent met Subway helemaal prima. Dat eet je lekker subwayquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou verklap het publiek hier dan maar eens wat er dan volgens jou ongezond aan is, wat vlees en salade zonder saus op een broodje, want dat is wat jij zegt.
[..]
Ligt er wel aan of het bij de bakker vandaan komt of bij een amerikaanse fastfood keten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:04 schreef rival het volgende:
Er zit sowieso veel suiker in brood.
Dat weet toch iedereen mag ik hopen?
Definieer veel. Paar gram per 100 gram meestal. Dat is niet veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:04 schreef rival het volgende:
Er zit sowieso veel suiker in brood.
Dat weet toch iedereen mag ik hopen?
Er wordt gewoon gevraagd wat we van X vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:09 schreef Gunner het volgende:
We hebben weer het niveau van CUL bereikt hoor. Beetje neerbuigend doen zo kennen we het weer hier hoor.
Is het dan relevant om door te blijven zeveren over dat er (naar eigen zeggen) teveel suiker in dat brood zit? Waar is dat op gebaseerd eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er wordt gewoon gevraagd wat we van X vinden.
Dat je dan verschillende meningen krijgt, is volgens mij de bedoeling..
in normaal brood. Ligt er aan per merk en welke type brood. Zit er niet zo veel suiker. Dat is prima. Gaat om het brood van subway. Daar zit heel veel inquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is het dan relevant om door te blijven zeveren over dat er (naar eigen zeggen) teveel suiker in dat brood zit? Waar is dat op gebaseerd eigenlijk?
Ik zal eerlijk zijn; in 42 jaar op deze aardkloot heb ik me nooit afgevraagd (of gemerkt) dat er blijkbaar suiker in brood zit. Sue me.
Waar dat op gebasseerd is? Smaak, de energielijst en een uitspraak van een ierse rechter waarin staat dat het niet eens brood genoemd mag worden. Dat van subway dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is het dan relevant om door te blijven zeveren over dat er (naar eigen zeggen) teveel suiker in dat brood zit? Waar is dat op gebaseerd eigenlijk?
Ik zal eerlijk zijn; in 42 jaar op deze aardkloot heb ik me nooit afgevraagd (of gemerkt) dat er blijkbaar suiker in brood zit. Sue me. Dat gezeur altijd over dit en dat . veelal om zichzelf beter te voelen dan een ander. Vermoeiend dit sub(way)forum wat dat betreft
Maar wat is nu heel veel en hoeveel suiker krijg je dan per heel broodje binnen heeft elke broodsoort ook dezelfde hoeveelheid suiker, vragen vragen vragen die niemand hier onderbouwd behalve een Ierse uitspraak waarbij het dan ook de vraag is of het Ierse brood dezelfde receptuur heeft als in Nederland. En zoals we wel al geconstateerd hadden is wat suiker niet slecht volgens ons voedingsinstituut.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
in normaal brood. Ligt er aan per merk en welke type brood. Zit er niet zo veel suiker. Dat is prima. Gaat om het brood van subway. Daar zit heel veel in
Je zou ook zelf kunnen google he?? het is niet dat de broodjes van de subway staatsgeheim zijn. Kan je gewoon vinden op google.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar wat is nu heel veel en hoeveel suiker krijg je dan per heel broodje binnen heeft elke broodsoort ook dezelfde hoeveelheid suiker, vragen vragen vragen die niemand hier onderbouwd behalve een Ierse uitspraak waarbij het dan ook de vraag is of het Ierse brood dezelfde receptuur heeft als in Nederland. En zoals we wel al geconstateerd hadden is wat suiker niet slecht volgens ons voedingsinstituut.
Waarheden gesproken. Die in De Pijp is bijvoorbeeld tantoe slecht.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:22 schreef Cheeseburgert het volgende:
Heel erg afhankelijk van de vestiging.
Elke dorpsidioot kan er een franchise lokatie van openen dus de kwaliteit is heel erg wisselent.
Sommige zijn wel ok, zoveel kan je niet verneuken aan broodjes met beleg. Maar andere zijn een ramp, dus blijkbaar kan het welVeelal wel veel te duur voor wat het is, alleen de aanbiedingen zijn te doen.
In het begin was hij wel oke, maar volgens mij staan er nu vooral stoners achter de baliequote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
en die in Enschede is heel slecht helaas
Het stinkt daar ook vaak en duiven binnen enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In het begin was hij wel oke, maar volgens mij staan er nu vooral stoners achter de balie
Steak and Cheese met jalapeñosquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:14 schreef itchycoo het volgende:
Een Steak & Cheese gaat er bij mij altijd wel in, dus die eet ik wel af en toe. Een aantal anderen vind ik ook wel lekker, maar eigenlijk eet ik alleen deze als ik daar ben.
In oktober was ik in Amerika en daar hadden ze The Outlaw en The Monster wat een soort next level steak & cheese’s waren. Heel lekker. Overigens verkopen ze daar ook pizzaatjes
Prima broodjes om af en toe eens mee te lunchen/snacken en je weet doorgaans wat je krijgt, dat kan fijn zijn.
voor hem nog als de dag van gisterenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laatste reactie is zeven jaar oud zag je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |