Ja. Want groenten die ik niet lekker vind koop en eet ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:36 schreef roos94 het volgende:
Dus alle groenten etc die je verorberd vind je lekker?
Sorry, maar als je het bovengenoemde niet lust ben je gewoon een moeilijke eter...quote:
Of begrijp je niet wat gezondheid betekend.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sorry, maar als je het bovengenoemde niet lust ben je gewoon een moeilijke eter...
Dit.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:29 schreef Ama het volgende:
Niks want als ik iets echt smerig vind dan ga ik het gewoon niet eten.
Denk dat die gene Hummus zal bedoelen.quote:
Ach ja, tuurlijk. Thanks, Schommel. (Hoe gaat ie? ) En gelukkig Nieuwjaar:*quote:Op maandag 2 januari 2023 18:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denk dat die gene Hummus zal bedoelen.
Erg lekker, van kikkererwten gemaakt.
Lekker met stokbroodjes en bij de tappas
Waarom eet je het dan?quote:
Heb het per ongeluk weleens gegeten, maar vind het echt vies. Maar het schijnt gezond te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:38 schreef Luxuria het volgende:
Ik eet ook niks wat ik niet lekker vind, dan zoek ik wel een gezond alternatief.
[..]
Waarom eet je het dan?
Voor de gezondheid zal het niet nodig zijn.
Gaat lekker hoor, wel druk maar lekker bezig.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, tuurlijk. Thanks, Schommel. (Hoe gaat ie? ) En gelukkig Nieuwjaar:*
Nieren zijn niet te vreten smaakt naar pisquote:
Wangenquote:Op maandag 2 januari 2023 19:48 schreef sirdanilot het volgende:
Tong is heerlijk zacht vlees net als wangen. Gewoon spier niks raars aan.
Tegenwoordig hebben ze bij lidl ook groentepakketten. Daar zit spruitengratin tussen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:52 schreef stropdaz het volgende:
spruiten
af en toe moet je varieren met groenten, dus af en toe komen ook spruiten aan bod
Of een zeur, maar dat is Roos sowieso wel geloof ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sorry, maar als je het bovengenoemde niet lust ben je gewoon een moeilijke eter...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |