SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat was vrij treurig ja, vooral die hele DeAndre Jordan saga. Alsof ze de nieuwe LeBron binnen zouden gaan halen ook.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja , niemand wil naar Dallas vanwege Dallas . Zat zelf meer te denken aan die tijd nadat Dirk ze kampioen had gemaakt en ze gingen tanken voor Paul en later DeAndre Jordan wat helemaal verkeerd afliep
Die Hayes krijgt hier wel een flinke schorsing voor denk ik, die geeft gewoon een vuistslag op iemands hersenstam, dan ben je ook niet helemaal koekoek hoor.quote:
Denk dat Detroit hem beter terug kan schoppen naar Europa , kan er verder heel weinig van dus dit is wel een passend eindequote:Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Hayes krijgt hier wel een flinke schorsing voor denk ik, die geeft gewoon een vuistslag op iemands hersenstam, dan ben je ook niet helemaal koekoek hoor.
Is het wel z'n vuist of meer z'n onderarm? Nou ja, de intentie is in ieder geval slaan.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Hayes krijgt hier wel een flinke schorsing voor denk ik, die geeft gewoon een vuistslag op iemands hersenstam, dan ben je ook niet helemaal koekoek hoor.
https://streamable.com/43c60lquote:Op donderdag 29 december 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het wel z'n vuist of meer z'n onderarm? Nou ja, de intentie is in ieder geval slaan.
Daar zie je wel duidelijk dat hij hem met de onderkant (pinkkant) van zijn vuist slaat tegen het achterhoofd inderdaad. Niet zo erg als een volle knokkelvuist maar genoeg om echt serieus te nemen.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://streamable.com/43c60l
Misschien mist die hem net met z'n vuist ja, lastig te zien, maar niet helemaal 100% en een flinke schorsing op z'n plaats. In sommige landen ga je voor dit soort slagen gewoon de bak in, in Australia bijvoorbeeld is een hele campagne op gezet in de tijd dat ik er woonde omdat er meerdere gasten per week of dood werden geslagen of in het ziekenhuis belandde nadat een held hen van achter op het hoofd sloeg.
3 wedstrijden schorsing lees ik net, dus dat valt wel mee dan. Overigens zijn er ook 9 spelers van Orlando die een schorsing van een wedstrijd hebben, dus die zullen de eerstvolgende wedstrijd de spelersvrouwen moeten opstellen.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oordopjes niet inbegrepen bij de ticketquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Holy shitWat een reactie van het publiek
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Mooi potje zojuist.
Tot volgend jaar.
Ik snap wel dat ze Ayton de max geven, anders loopt die voor niks de deur uit, maar daar moet je onderhand misschien eens de markt gaan testen of er een trade mogelijk is.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Je ziet aan alles dat het verrot gaat in die kleedkamer met Ayton/Williams voorop
Maar dan moet je er wel vrede mee hebben dat je weinig van waarde ervoor terugkrijgt . Voor een center met talent maar die verder vrij soft is.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze Ayton de max geven, anders loopt die voor niks de deur uit, maar daar moet je onderhand misschien eens de markt gaan testen of er een trade mogelijk is.
Ja geen idee, maar met Booker/Ayton ga je ook niet om de prijzen mee doen. Dat jaar tegen de Bucks was hun kans, CP3 gaat het ook niet meer doen op deze leeftijd lijkt mij. Geen idee wat ze voor Ayton terug zouden kunnen krijgen overigens, maar ik kan me voorstellen dat OKC bijvoorbeeld interesse zou hebben. Chet naar de 4, Ayton op de 5, maar Presti gaat geen mega bod doen denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel vrede mee hebben dat je weinig van waarde ervoor terugkrijgt . Voor een center met talent maar die verder vrij soft is.
Mitchell had ook een lane violation op die laatste gemiste vrije worp in het 4de kwart. Als ze die gewoon callen, zoals het hoort, gaat die hele game niet eens naar OT.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
Die laatste play ook bij de vrije worp, hoe krijg je het voor elkaar als Bulls. Veel van die NBA spelers weten nauwelijks wat een box out om te rebounden is blijkt maar weer. Las wel dat de comeback mede dankzij thuisfluitende scheidsen was dus niet puur Mitchell maar je moet het alsnog allemaal maar doen.
Je hebt gelijk, even teruggekeken. Dan wordt het al een stuk lastiger om op tijd erbij te zijn om een goede box out te doen. Beetje jammer dat het zo gaat. DeRozan was ook flink gefrustreerd meen ik dat hij niet de calls meekreeg die voor de Cavs wel werden gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mitchell had ook een lane violation op die laatste gemiste vrije worp in het 4de kwart. Als ze die gewoon callen, zoals het hoort, gaat die hele game niet eens naar OT.
Moet wel zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van die nummer 44, want ondanks dat Mitchell eerder in de lane is, doet die nummer 44 ook echt een hele matige poging van een block zettenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, even teruggekeken. Dan wordt het al een stuk lastiger om op tijd erbij te zijn om een goede box out te doen. Beetje jammer dat het zo gaat. DeRozan was ook flink gefrustreerd meen ik dat hij niet de calls meekreeg die voor de Cavs wel werden gemaakt.
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat de Bulls gewoon afgebluft zijn, ze hebben de hele wedstrijd voorgestaan en lange tijd nog dik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mitchell had ook een lane violation op die laatste gemiste vrije worp in het 4de kwart. Als ze die gewoon callen, zoals het hoort, gaat die hele game niet eens naar OT.
Ze stonden op momenten ook gewoon 20 punten of meer voor, beetje suf dat je Atlanta dan nog zo terug laat komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:11 schreef 3rr0r het volgende:
Zie nu net in de samenvatting hoe kielekiele de Warriors steeds hun schoten maakten om OT en later de winst te pakken
Bizar ook wel dit:
[ afbeelding ]
Het echte record moet nog komen, volg je de Lebron scoring tracker niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal het goed zijn voor de liek als er wekelijks records verbroken worden?
Hij mag het van mij graag verbreken in een + 30 verliesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het echte record moet nog komen, volg je de Lebron scoring tracker niet?
Dan was het de avond van comebacks toelaten...Heat stonden ook 21 voor en de Clippers kwamen terug, alleen trok Miami hem alsnog wel over de streep.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze stonden op momenten ook gewoon 20 punten of meer voor, beetje suf dat je Atlanta dan nog zo terug laat komen.
Hij is wel gemotiveerd. Ik zie hem steeds fastbreaks rennen en nog als een bulldozer naar de basket gaan, flinke dunks. Wat dat betreft wel petje af.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het echte record moet nog komen, volg je de Lebron scoring tracker niet?
quote:Op woensdag 4 januari 2023 04:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder SGA . Clownweek
Gaat geen leuke rubriek worden , als Giannis de 30+ gaat bereikenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:04 schreef 3rr0r het volgende:
Hornets geven de Bucks op de broek. Giannis heeft Middleton nodig, wanneer komt die weer terug?
MVP MVPquote:Op zondag 8 januari 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
LeBron is absurd dit jaar. 38 jaar oud, koekoek.
Echt niet normaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
LeBron is absurd dit jaar. 38 jaar oud, koekoek.
Die ga je echt niet tegenkomen bij de KFC denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:36 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Echt niet normaal.
Vraag me echt af hoe zijn dagen eruit zien kwa voeding, massages, cryo?, etc
Nets wel even KD kwijt denk ik, die moet eerst onder een scanner.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
Heat genaaid. Butler wordt gefouled als hij de gamewinner probeert te scoren maar de Nets mogen winnen van de scheidsen. Dat iets geen foul is tegenwoordig zolang je als verdediger maar recht omhoog springt met de armen omhoog vind ik sowieso al matig, maar dit was duidelijk met de armen en lichaam vooruit tegen Jimmy. Echt poep in de ogen die scheidsen.
[ twitter ]
Daar hebben de Heat nu direct niks aan, afgezien van dat hij het 4e kwart niet meedeedquote:Op maandag 9 januari 2023 13:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nets wel even KD kwijt denk ik, die moet eerst onder een scanner.
Recht omhoog springen met armen omhoog is altijd al correct geweest. Ook bij Fifa regels.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
Heat genaaid. Butler wordt gefouled als hij de gamewinner probeert te scoren maar de Nets mogen winnen van de scheidsen. Dat iets geen foul is tegenwoordig zolang je als verdediger maar recht omhoog springt met de armen omhoog vind ik sowieso al matig, maar dit was duidelijk met de armen en lichaam vooruit tegen Jimmy. Echt poep in de ogen die scheidsen.
[ twitter ]
Misschien dat het met deze camerahoek beter opvalt dat het een foul isquote:Op maandag 9 januari 2023 13:40 schreef Omega het volgende:
Zijn armen gaan pas omlaag als Butler tegen hem aan springt.
Gisteren zeiden ze een maand eruit maar het kan dus minder worden... Net op tijd voor All Star weekend? Anders komt er een plekje vrij voor iemand anders.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:58 schreef Hathor het volgende:
KD over twee weken evoluatie, daar gaat de winning streak.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 06:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Verliezen van de Suns zonder Paul, Booker , Ayton , Johnson , Payne en nog wat volk met weer een neppe comeback nadat ze voor 3 kwarten gewoon werden weggespeeld .
Maar h volgens de eigenaar de meest getalenteerde groep die de Warriors ooit gehad hebben.
Mwah....0-4 tegen Detroit en Orlando, ik verwacht dit seizoen sowieso niet veel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Je ziet soms wel dat als de sterren van het team er niet kunnen zijn de rest boven zichzelf uitstijgt, iedereen wil even laten zien dat hij ook kan ballen. Maar met Curry terug, Wiggins is er weer, Klay speelt, dan verwacht je dit verlies zeker niet.
Veel teams die hopen dat ze tegen playoff tijd gezond en wel zijn en de machine soepel gaat lopen, dat men een mooie run kan doen. We gaan het zien welke van die teams met potentie die nu laag vliegen het flikken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah....0-4 tegen Detroit en Orlando, ik verwacht dit seizoen sowieso niet veel.
Poole speelde ook weer helaas. En nee laat je niet foppen daar zijn cijfers .quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Je ziet soms wel dat als de sterren van het team er niet kunnen zijn de rest boven zichzelf uitstijgt, iedereen wil even laten zien dat hij ook kan ballen. Maar met Curry terug, Wiggins is er weer, Klay speelt, dan verwacht je dit verlies zeker niet.
Die Gobert trade gaat de historie boeken in hoor. Allejezus, wat hebben de Wolves daar een flater geslagen. 5 FRP voor een degelijke, maar toch hele beperkte, speler en dan ook nog eens spelers opgeven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:29 schreef Mykonos het volgende:
Scheelt dat veel teams in de West toch wat problemen hebben, dus de Wolves zouden de play-in nog kunnen halen, maar wat een treurig seizoen zeg. Had je eindelijk twee spelers die wat drive en vuur in het team brengen (Beverly en Vanderbilt), trade je alles voor Gobert die helemaal niet met KAT overweg kan of een goede fit is, en nu is iedereen continu geblesseerd, kan Finch opeens niet meer coachen, en is het qua inzet weer dramatisch.
Dik verliezen van de Pistons die in de tweede nacht van een back to back zitten en ook nog eens spelers missen
Goed bezig inderdaad. Alexander is ook structureel superstercijfers aan het leveren he.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Sixers mogen ook met de L naar huis. OKC doet het echt heel goed voor het op 1 na jongste team ooitAlleen het OKC van vorig jaar was jonger
![]()
Chet er nog bij, onze eigen pick dit jaar, en 4 FRPs volgend jaarPrestiGOD
En is ook defensief heel goed, die zou met een beetje geluk en verdere ontwikkeling best een MVP kunnen winnen in z’n carriere. Zijn enige nadeel is dat Doncic ongeveer dezelfde leeftijd heeft, die natuurlijk nog beter is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goed bezig inderdaad. Alexander is ook structureel superstercijfers aan het leveren he.
Spurs was wel makkelijk ja maar die hebben echt niks aan talent in tegenstelling tot Detroit en Orlando.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 01:32 schreef 3rr0r het volgende:
Spurs moet wel lukken toch @:PowerLoungen ? Anders op ESPN voor lul staan. Spelen wel in San Antonio, dus away![]()
1. Harperquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:07 schreef Lemoir het volgende:
Ik had met wat vrienden discussie over als je moest kiezen wat je all-time starting 5 zou zijn. Hieronder de mijne ik ben wel benieuwd wat FOK! kenners zouden kiezen.
1. Magic
2. Jordan
3. LeBron
4. Hakeem
5. Shaq
Erg mooi. Die nachtwedstrijden zijn niet te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag om 19:00 Nederlandse tijd al Bucks vs Heat
DeRozan doet niet eens meequote:Op zondag 15 januari 2023 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
1 wegpotje gewonnen tegen een team dat niks kan en dan vinden de heren het wel welletjes.
Met 23 turnovers kan iedere tegenstander van je winnen , zelfs de Spurs . Dit team is niet serieusquote:
Na een bezoek aan die seniele opa zullen de basisjongens-Looney het wel weer uitzittenquote:
Totaal niet gefabriceerd neequote:Op maandag 16 januari 2023 05:55 schreef PowerLoungen het volgende:
https://streamable.com/yka85x
[ twitter ]
De Sixers wisselen ook constant goeie potten af met wanvertoningen. Valt geen peil op te trekken.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
Toch wel knap dat de Lakers gewaagd waren aan de Sixers.
quote:Op maandag 16 januari 2023 05:55 schreef PowerLoungen het volgende:
https://streamable.com/yka85x
[ twitter ]
Embiid lijkt wel altijd te leveren, als hij meedoet. Dus Harden zal wel wisselvallig zijn? Heb ze niet zo vaak zien spelen.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Sixers wisselen ook constant goeie potten af met wanvertoningen. Valt geen peil op te trekken.
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Embiid lijkt wel altijd te leveren, als hij meedoet. Dus Harden zal wel wisselvallig zijn? Heb ze niet zo vaak zien spelen.
Die heeft echt z'n periode gehad (bij de Thunder) dat hij een echte baas was. Nu is hij nog goed maar kan je niet op hem rekenen denk ik.quote:
Was in Houston natuurlijk 10x beter, wel een vervelende klootzak, maar wel beter in ieder gevalquote:Op maandag 16 januari 2023 14:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die heeft echt z'n periode gehad (bij de Thunder) dat hij een echte baas was. Nu is hij nog goed maar kan je niet op hem rekenen denk ik.
Tegen de Wizards... maar goed, Warriors nu weet je het maar nooit.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond fiks programma, heel mooi. Tenminste beetje sport kijken. GSW mogen weer uit. Is altijd genot, kijken of ze weer heerlijk falen.
Nog niks gemistquote:Op maandag 16 januari 2023 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee wat TJ McConnell aan het doen is, maar die heeft halverwege 25 punten (career-high) en 6 assists in 17 minuten
Speelt GSW wel eens defense tegen de center van het andere team? Vucevic 40+, Porzingis 25 pt in 17 minquote:Op maandag 16 januari 2023 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een fijn niet serieus potje tegen een team wat nergens heen gaat. Aidsteam
Looney is moe , Green moe of geen zin meer . En verder vinden ze het prima dat ze open van 3 mogen knallen.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelt GSW wel eens defense tegen de center van het andere team? Vucevic 40+, Porzingis 25 pt in 17 min
Niet normaal zeg…quote:Op maandag 16 januari 2023 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Draymond moet de boel redden met drietjes, anderen schieten airballs
Tsja, langdurig zonder Booker, dan blijft er blijkbaar niet veel van over in Phoenix.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:10 schreef Hathor het volgende:
Tatum 51, ook van een andere wereld.
En wat is er toch met de Suns aan de hand? Die staan momenteel niet eens op een plek die recht geeft op playinns.
Ik denk dat iedereen bij San Antonio zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Valt mij de laatste weken wel op dat de stadions erg matig gevuld zijn, bij de wedstrijden die ik bij ESPN kijk.
Iemand een verklaring hier voor?
Zag het bij Miami laatst ook, wedstrijd begon en het was bijna genant hoe leeg het nog was. Later werd het wel wat voller, latino's arriveren laat (?)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Valt mij de laatste weken wel op dat de stadions erg matig gevuld zijn, bij de wedstrijden die ik bij ESPN kijk.
Iemand een verklaring hier voor?
Als Denver de 1 seed in het westen pakt kunnen ze niet om hem heen lijkt me.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:28 schreef 3rr0r het volgende:
Jokic gaat echt voor de 3-peat he. Of zouden ze Embiid hem gunnen...
Spitting betekent helemaal niet per se dat het feiten zijn, gewoon dat je 'woorden sproeit'.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Nu weten we waarom arme Stan geen team meer kan krijgen
Kutjeugd
Nog meer capsones dus nuquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:05 schreef Hathor het volgende:
Grizzlies met een aardige 11 win streak momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |