abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207302063
Omdat het weer altijd een goed onderwerp is. Naast spelletjes, de Efteling en beter wordende kinderen. En redenen om geen man te nemen, dat blijft ook immer actueel.
pi_207302081
In Kikkerfort heb ik 2 jaar lang, 1x per week rondgehangen. Daar heeft B zijn zwemdiploma's gehaald. Is een leuk zwembad hoor. Klein, maar zeker voor kinderen met zwemdiploma leuk genoeg. Alleen voor Juul is er eigenlijk niets.
pi_207302089
Dan is de vraag… moet jij wat aan je kont veranderen? Of CP aan hun stoelen?
8-) :7
pi_207302109
is het sportiom misschien wat? eeuwen geleden dat ik er zelf geweest ben, maar vond het er vroeger cool met rotsen om doorheen te zwemmen en zo'n lazy river met banden.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 29 december 2022 @ 11:20:28 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207302128
Bahia in DL (Bocholt geloof ik?) is trouwens ook echt heel tof, ook voor Juul zeker! Alleen geen idee hoe ver dat van Utrecht is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207302133
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:18 schreef amaranta het volgende:
Dan is de vraag… moet jij wat aan je kont veranderen? Of CP aan hun stoelen?
8-) :7
:Y) _O- _O- _O-

Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden. *)

Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
  donderdag 29 december 2022 @ 11:21:38 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207302147
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:

[..]

Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden. *)

Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
Ik. Echt nul moeite met een dagje op een CP-stoel. Handdoek erin en klaar.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 29 december 2022 @ 11:22:28 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_207302166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:

[..]

Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.

En als ze dan toch de hele dag op een stoel wil zitten kan ze evengoed thuis blijven.

#my2cents
disclaimer
pi_207302207
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:22 schreef SQ het volgende:

[..]
Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.

En als ze dan toch de hele dag op een stoel wil zitten kan ze evengoed thuis blijven.

#my2cents
Ze? Ik.
pi_207302208
Ik heb gewone billen en hou ook niet van harde stoelen.

Wij gingen de 27e trouwens kijken voor een bank. En nu stelde mijn man gisteren voor om naar Seats en sofas te gaan. Nou dat doen we dus niet. Maar of we er wel uit gaan komen bij de andere meubelwinkels weet ik niet.
Mijn eisen zijn in ieder geval een zachte bank. Fijne leuning waar je met je hoofd op kan liggen. En een ottoman of een chaiselongue.
Onze zoon was mee en die ontdekte banken die je dieper en minder diep kan maken. Dus dat is eventueel ook nog een optie.

Ik was aangenaam verrast door een bank bij de trendhopper genaamd Nizan.
https://www.trendhopper.nl/bank-nizan
  donderdag 29 december 2022 @ 11:26:28 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_207302233
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:24 schreef exode het volgende:

[..]
Ze? Ik.
Ook goed.
disclaimer
  donderdag 29 december 2022 @ 11:27:22 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_207302250
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gewone billen en hou ook niet van harde stoelen.

Wij gingen de 27e trouwens kijken voor een bank. En nu stelde mijn man gisteren voor om naar Seats en sofas te gaan. Nou dat doen we dus niet. Maar of we er wel uit gaan komen bij de andere meubelwinkels weet ik niet.
Mijn eisen zijn in ieder geval een zachte bank. Fijne leuning waar je met je hoofd op kan liggen. En een ottoman of een chaiselongue.
Onze zoon was mee en die ontdekte banken die je dieper en minder diep kan maken. Dus dat is eventueel ook nog een optie.

Ik was aangenaam verrast door een bank bij de trendhopper genaamd Nizan.
https://www.trendhopper.nl/bank-nizan
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!
disclaimer
pi_207302251
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Ook goed.
Bedankt.
pi_207302255
Ik wilde net zeggen, hoe lang zit je in zo’n stoel dan? Hooguit een half uurtje om een tosti te eten oid. Juist in een CP vind ik het zelf leuk om te zwemmen. In ons locale zwembad ben ik na 30 min wel weer klaar (maar helaas de kinderen niet :P).

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:08 schreef exode het volgende:

[..]
Nou....Lalandia Billund had dus wel goede stoelen. Echt ik zou er zo weer heen rijden volgende week en wat nachtjes slapen maar ik krijg mijn verloofde niet mee.
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaan _O-. Ik ging achteruit en door het grotere gewicht aan de andere kant (vriendlief plus de oudste) ging ik megahoog. Ik dacht echt dat we over de kop zouden gaan :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302271
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik wilde net zeggen, hoe lang zit je in zo’n stoel dan? Hooguit een half uurtje om een tosti te eten oid. Juist in een CP vind ik het zelf leuk om te zwemmen. In ons locale zwembad ben ik na 30 min wel weer klaar (maar helaas de kinderen niet :P).
[..]
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaan _O-. Ik ging achteruit en door het grotere gewicht aan de andere kant (vriendlief plus de oudste) ging ik megahoog. Ik dacht echt dat we over de kop zouden gaan :').
Ik ga daar in elke glijbaan achteruit _O- Ben je ook in die geweest waar de onderkant onder je weg gaat zeg maar? Ik durfde toch niet.
pi_207302307
Lieve Fokkers, maak je niet zo druk om mijn stoelen gezeik. Ik kraak jullie stoelen toch niet af. Ik zit daar dus langer in, laat me lekker. Is toch mijn probleem.

Ik ga Bahia eens bekijken, ziet er erg leuk uit. Bedankt voor de tips.
pi_207302338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:28 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ga daar in elke glijbaan achteruit _O- Ben je ook in die geweest waar de onderkant onder je weg gaat zeg maar? Ik durfde toch niet.
Nee dat durf ik ook niet. Sowieso glijbanen waar je verplicht moet liggen (van die smalle) houd ik niet zo van.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302423
@Claudia_x hoe is het nu met je schoonmoeder?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302496
Die stoeldiscissie van jullie. Daar zit ik hooguit een kwartier voor een hapje eten. :D

Ik dacht dus even dat het ging om de standaardstoelen in CP huisjes en dat vond ik niet zo gek. In onze Landal 'comfort' was het namelijk echt onmogelijk om op bank of stoel comfortabel te zitten. Het voelde als de goedkoopste Simsstoel met -5 voor comfort. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_207302555
Ohja wij krijgen dierentuinkaartjes van mijn schoonmoeder. Geldig tot 31 december. Waarom zoiets dan niet eerder weggegeven kan worden is me een raadsel. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_207302693
Verschillende dierentuinen hebben een flink binnengedeelte. Blijdorp en Burgers Zoo bijvoorbeeld. Dat is nu wel prima te doen. Maar idd, zonde als je zo op het laatste moment ‘gedwongen’ wordt als die kaartjes er al langer liggen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207303074
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!
ze hadden laatst niks naar onze zin daar
  donderdag 29 december 2022 @ 12:34:19 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303532
Ik ga vast iets heel vreselijks over ons afroepen nu. Maar hier helemaal geen ziek, niks! *O* Al weken niet! *O*

Zaterdagmiddag om de verjaardag van de oudste te vieren naar een escaperoom in Den Haag, om lekker on-topic te blijven voor mij: The Mortuary! :D Heel erg veel zin in, de vorige keer met O's verjaardag was ook zo leuk met zijn vieren. O+

En ik heb mijn zinnen gezet in zo'n draaistoel met poefje er bij als aanvulling op onze bank. Dat wordt mijn queeste voor het nieuw jaar. :Y Het zal vast iets van ZitMaxx ofzo worden hoor, meer is aan ons niet besteedt. :+

Oh, en mijn vader wordt 3 januari opgenomen voor zijn operatie! *O* Weg met die nier! *O*

/dagboek
pi_207303584
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 10:19 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Dan kan er in ieder geval even in je oor gekeken worden :P
Neh, das nu nutteloos :D
Heb wel deze besteld, is wat veiliger dan een naaldflesje :+
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000085297270/

Zoon hoest en proest weer. Fijn :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')