quote:Op donderdag 29 december 2022 11:18 schreef amaranta het volgende:
Dan is de vraag… moet jij wat aan je kont veranderen? Of CP aan hun stoelen?
![]()
Ik. Echt nul moeite met een dagje op een CP-stoel. Handdoek erin en klaar.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden.![]()
Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden.![]()
Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
Ze? Ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.
En als ze dan toch de hele dag op een stoel wil zitten kan ze evengoed thuis blijven.
#my2cents
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!quote:Op donderdag 29 december 2022 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gewone billen en hou ook niet van harde stoelen.
Wij gingen de 27e trouwens kijken voor een bank. En nu stelde mijn man gisteren voor om naar Seats en sofas te gaan. Nou dat doen we dus niet. Maar of we er wel uit gaan komen bij de andere meubelwinkels weet ik niet.
Mijn eisen zijn in ieder geval een zachte bank. Fijne leuning waar je met je hoofd op kan liggen. En een ottoman of een chaiselongue.
Onze zoon was mee en die ontdekte banken die je dieper en minder diep kan maken. Dus dat is eventueel ook nog een optie.
Ik was aangenaam verrast door een bank bij de trendhopper genaamd Nizan.
https://www.trendhopper.nl/bank-nizan
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaanquote:Op donderdag 29 december 2022 11:08 schreef exode het volgende:
[..]
Nou....Lalandia Billund had dus wel goede stoelen. Echt ik zou er zo weer heen rijden volgende week en wat nachtjes slapen maar ik krijg mijn verloofde niet mee.
Ik ga daar in elke glijbaan achteruitquote:Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik wilde net zeggen, hoe lang zit je in zo’n stoel dan? Hooguit een half uurtje om een tosti te eten oid. Juist in een CP vind ik het zelf leuk om te zwemmen. In ons locale zwembad ben ik na 30 min wel weer klaar (maar helaas de kinderen niet).
[..]
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaan. Ik ging achteruit en door het grotere gewicht aan de andere kant (vriendlief plus de oudste) ging ik megahoog. Ik dacht echt dat we over de kop zouden gaan
.
Nee dat durf ik ook niet. Sowieso glijbanen waar je verplicht moet liggen (van die smalle) houd ik niet zo van.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:28 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ga daar in elke glijbaan achteruitBen je ook in die geweest waar de onderkant onder je weg gaat zeg maar? Ik durfde toch niet.
ze hadden laatst niks naar onze zin daarquote:Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!
Neh, das nu nutteloosquote:Op donderdag 29 december 2022 10:19 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Dan kan er in ieder geval even in je oor gekeken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |