Ik snap gewoon oprecht niet dat dit zo'n belachelijk grote radiohit is geworden en dat Radio 2 nog steeds en masse Kensington draaitquote:Op donderdag 29 december 2022 02:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te zingen he?
Of wordt je at gunpoint geforceerd?
ik haat blof maar ''mijn schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat" is voor eeuwig cult.quote:Op donderdag 29 december 2022 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en dan zeurt men over de teksten van Blof, verdomme dat zijn goden vergeleken met dit
Waar ging dat uberhaupt over!?quote:Op donderdag 29 december 2022 02:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ik haat blof maar ''mijn schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat" is voor eeuwig cult.
Leuk artikel!quote:Op donderdag 29 december 2022 02:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, het zou nu waarschijnlijk niet meer kunnen. Die Radio 2-baas heeft een paar geleden toch ook doodleuk geroepen in de media dat stemacties zeker niet meer met lede ogen worden aangezien?
Het is eigenlijk al misgegaan in 2015 toen Gotta Catch 'M All door die facebookactie succesvol binnenkwam. Best een geslaagde actie, maar sindsdien is het hek van de dam.
Edit: dat was Don Leo himzelf blijkbaarhttps://lc.nl/extra/Leo-B(...)landen-25176378.html
[..]
ik heb geen idee, werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 29 december 2022 02:18 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Waar ging dat uberhaupt over!?
Zeker. En Leo geeft altijd blijk van z'n goede smaakquote:
quote:De plaat die in de lijst ontbreekt Roscoe van Midlake ("Ben ik fan van. Probeer het al jaren breed uit te dragen, maar tevergeefs")
Oh, wow. Er luisteren mensen daar naarquote:Op donderdag 29 december 2022 02:19 schreef Viv het volgende:
Ik dacht dat dit nummer al geweest was, maar dat was dan bij Serious Request vorige week![]()
Die kan ik nog wel inbeelden. Gewoon een oude bruine kroeg waar je in de ochtend een pot koffie kan halen en in de avond jezelf kan bezattenquote:Op donderdag 29 december 2022 02:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ik heb geen idee, werkelijk geen idee.
net zoals ""de allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier""??
Was behalve de zondag en maandag een prima editie hoorquote:Op donderdag 29 december 2022 02:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, wow. Er luisteren mensen daar naar
Ach, Blof. Twee nummers kan ik van ze hebben: Holiday in Spain.. en Wat Zou Je Doen?quote:Op donderdag 29 december 2022 02:21 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel inbeelden. Gewoon een oude bruine kroeg waar je in de ochtend een pot koffie kan halen en in de avond jezelf kan bezatten
Ditquote:Op donderdag 29 december 2022 02:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ik haat blof maar ''mijn schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat" is voor eeuwig cult.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |