Same. Dacht eerst dat het The Killers waren. Maar daar zingt 'ie natuurlijk veel te zuiver voorquote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt een nummer dat ik heb ontdekt door de Top2000.
Houdoequote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]
Ik bedoelde Uriah Deepquote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Same. Dacht eerst dat het The Killers waren. Maar daar zingt 'ie natuurlijk veel te zuiver voor
quote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen allemaal
[ afbeelding ]
Mijn laatste concert voor corona was ook Keanequote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Laatste concert (buiten festivals) wat ik heb bezocht, toen tante Corrie net een beetje begon te spelen, was Keane in de AFAS, hun afsluiter van een Europese tour. Dat was me toch een partij fijn zeg, ze hadden er zelf ook duidelijk heel veel zin in
I wishquote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over @:evenstar ging.
quote:Op donderdag 29 december 2022 01:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over @:evenstar ging.
Te gek nummerquote:
EN WEL HEEL GAUW!!quote:Op donderdag 29 december 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er is dus een One Hit Wonder podcast. Onder andere over dit nummer,
LUISTER DIE SHIT
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er is dus een One Hit Wonder podcast. Onder andere over dit nummer,
LUISTER DIE SHIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |