Echt hoor, eens een zeikerd....quote:Op donderdag 29 december 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
"Fantastisch", zegt Van Barneveld. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Price om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog wat havermout en een banaantje gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
Je zou bijna denken dat de meeste darters een ongezond eetpatroon hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar qua eten en dergelijke zou je na jaren ervaring gewoon perfect moeten weten wat bij jou past. Zeker als je een chefkok in huis hebt kan je het tot in puntjes regelen.
Dan passen ze prima in DRTquote:Op donderdag 29 december 2022 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de meeste darters een ongezond eetpatroon hebben.
0!quote:Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel oliebollen heb jij vandaag al op?
Nee te vroeg. Pas net een chocoladeletter op.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen klaar om eens flink te pompen?
Je ziet vanzelf wel of ze nog een IC-bedje voor je hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn de feestdagen, laat mij mijn aderen dichtslibben.
Ik mik op min 4 kilo in januari. We gaan weer richting dus zomer dus we doen weer normaal vanaf januari.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn de feestdagen, laat mij mijn aderen dichtslibben.
Ja, maar dat weet het voetvolk niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:29 schreef The_Undertone het volgende:
Dirk blijkbaar favoriet bij de bookies? Smudger lijkt me nochtans beter in vorm?
quote:Op donderdag 29 december 2022 13:42 schreef engine het volgende:
Goedemiddag.
We pakken het vlaggetje er weer bij
Daar waag ik me niet meer aan.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij een voorspelling voor deze prachtige middag?
Op pomp tempoquote:
Ik waardeer je ingetogenheidquote:Op donderdag 29 december 2022 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet meer aan.
Ik ken mensen die met meer dan vier personen kerst vierden?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je ziet vanzelf wel of ze nog een IC-bedje voor je hebben.
CORRED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |