Ik sla over... morgen weer werken.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand zin om het heel laat te maken en flink te drinken?
WAT.quote:
Sterker nog, Guus zijn solo-carrière zat op dood spoor totdat hij van alles en nog wat ging coveren.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zo heeft Guus er nog wel een paar waarvan minder bekend is dat het gecovered is.
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Laat eens zien? Probeer het nog een keer...
Woonde ze in een Winehouse?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Amy vond ook wel eens een lege fles wijn op de vloer
Ik blijf tot 1:15 uur ofzo. Ga wel wat slaap pakken.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe noemde je mij?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso tot American Idiot
En dat is?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso tot American Idiot
Al besproken.quote:
Na teleurgesteld te worden door vrienden vandaag misschien geen slecht ideequote:Op woensdag 28 december 2022 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, maar dat gaat vandaag niet lukken. Misschien morgen!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Maar die was al gepost?quote:
die was toch al besproken?quote:
Ook dat nog.quote:
Ja is echt op een kut tijdstip..... heel toevallig allemaal. Heb iedere dag serieus 1 of 2 nummers tussen 4:00 en 6:00. Zal wel toeval zijn.quote:
Tot fok down gaat en whatever it takesquote:Op woensdag 28 december 2022 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe laat is heel laat en wat drinken we?
Ja, maar zwanger dus neequote:Op woensdag 28 december 2022 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Al die moeite.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Dit is niet mijn avond
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Dit is niet mijn avond
Wat dat laatste betreft ben je al te laat.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tot fok down gaat en whatever it takes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |