Hij was rapper en nu zanger van een punkbandquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:02 schreef svann het volgende:
[..]
Hippie?
Ik denk een een hakker of rapper te zien (intro gemist hebbende).
Maar hij dacht dat hij uit de VS kwam en dat het toevallig iemand met dezelfde naam was, zo leek het althans.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Abel wist wel dat het een fucking acteur was.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het zal vast bullshit zijn maar ik heb wel het idee dat Matyas elke keer net iets moeilijkere vragen krijgt. Omdat ze meer van hem verwachten ofzo.
Nee, hij is een LOSER. Met hoofdletters, oftewel in groot kapitaalquote:
Ik was bij de opnames van de aflevering van gisteren, dus geen flauw ideequote:Op donderdag 5 januari 2023 22:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond het gek dat we na die vraag over miljardairs geen gesprek tussen Maarten en Abel kregen. Was die er wel @:Irritatie100 ?
Ik vond het na één aflevering ook wel weer leuk geweest met deze zogenaamde anarchist.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Hoewel zijn kennis me niet eens tegenviel was die Abel echt de meest vreselijke kandidaat ever. Ik kan best wat hip taalgebruik hebben maar dit was popiejopie, onbeschoft en gemaakt recalcitrant tegelijkertijd. Wat een pipo...
Een 32-jarige man btw.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:25 schreef Heufd het volgende:
“Wat weet je van pijnboompitten?”
Wie verzint die fucking vragen, ouwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |