Hij was vooral heel naïef.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als die dude nou eens een fatsoenlijke opleiding in de biologie had gedaan ipv rechten dan was dat einde nooit gebeurd.
Ach liever dit dan de grote van Inkel show, Gijs die overal doorheen lult of Ruud die levensmoe is. Wel met je eens hoor, maar tijdens Top2000 vind ik dit fijner.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Newone82 het volgende:
Wat is Emmely een vaktechnisch slechte dj met stiltes en rare overgangen. Vrouwen…..
VrOuWeN!!1!!!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Newone82 het volgende:
Wat is Emmely een vaktechnisch slechte dj met stiltes en rare overgangen. Vrouwen…..
nóg Vedderquote:
Nee. Zou niet doenquote:
Ga slapen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik was in de grunge in de jaren 80. Screaming trees nirvana en soundgarden. Kwamen de monkeys en bzn samengesteld door de platenmaatschappij. Einde gemeen
😌
En zo moeilijk is een plantje determineren nou ook weer niet.quote:
Zou ook niet doenquote:
Gek genoegquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iig zijn degenen die ermee opgegroeid zijn inmiddels gepensioneerd.
Nee zou dat ook niet doenquote:
Ik vind Emmely ontzettend leuk, haar enthousiasme maakt echt alles goedquote:Op woensdag 28 december 2022 20:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach liever dit dan de grote van Inkel show, Gijs die overal doorheen lult of Ruud die levensmoe is. Wel met je eens hoor, maar tijdens Top2000 vind ik dit fijner.
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2022 20:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Emmely ontzettend leuk, haar enthousiasme maakt echt alles goed
Ze heeft ook super veel versprekingen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach liever dit dan de grote van Inkel show, Gijs die overal doorheen lult of Ruud die levensmoe is. Wel met je eens hoor, maar tijdens Top2000 vind ik dit fijner.
had wel verwacht dat dit een oh jatje wasquote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Cee het volgende:
@:MTheBassman het kwartje valt nu toch wel?
Jequote:
Vroeger hadden we Sander de Heer. Dat was net als Van Inkel een zelfverheerlijkende flapdrolquote:Op woensdag 28 december 2022 20:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij geven gewoon goed gasquote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tering jullie gaan echt snel. 7 topics in 3 uur?
Maar jullie zijn wel lief
Groetjes vanaf mn verlate kerstdiner x
Nee, 9 uur red ik niet altijd.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n 9 tot 5-mentaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Iets wat ik me al een tijdje afvraag, waarom heb je eigenlijk een wachtwoord ipv een gebruikersnaam?quote:
Ja, maar meestal ga ik eerder weg.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n 9 tot 5-mentaliteit?
Ha ha haquote:
Leg die fles gewoon weg en neem rust.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je
Muzieksmaak is legendarisch. Je persoonlijke aanvallen ook.
😌
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |