quote:Op woensdag 28 december 2022 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn dat ik ook nog als jong word gezien
Duidelijk jongquote:
Oud en niet wijs, checkquote:Op woensdag 28 december 2022 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Overigens is oud niet gelijk aan wijs.
Het kán samengaan. Hoeft niet.
*boks*quote:
Wijze woorden.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik wens jullie dat tot je bejaard bent.
Proces dat leidt tot wijsheid is niks aan.
Raar hè, hoe je dan na je 35e in een klap hoogbejaard bent. Het valt me nog mee in hoeverre de zorgprofessionals mijn geriatrische status benadrukken maar de frase 'gezien jouw leeftijd stellen we voor....' komt wel regelmatig voorbij. In de fertiliteitskliniek was men daar subtieler in dan daarbuiten.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:33 schreef yinu het volgende:
Over de relativiteit van leeftijd:
Toen ik borstkanker kreeg was ik 38. Bij de mammapoli riep iedereen de hele tijd: ‘ja je bent nog ZO JONG!!!’
Ik had toen geen kinderen, wel kinderwens (ben altijd een beetje een laatbloeier, was wel handiger geweest als dat ietsje eerder tot uitvoering was gebracht…).
Toen moest ik vliegensvlug bedenken of ik voor de chemo zou starten nog even snel een spoed-IVF-traject in wilde. Daarvoor kwam ik bij een gynaecoloog die me met tekeningen en folders uit begon te leggen dat ik net zo goed dinosauruseieren had kunnen hebben ZO OUD waren de mijne.
Ik zei tegen haar dat ik liever bij de mammapoli kwam want daar vonden ze me tenminste nog jong.
Dit alles ja. Heel intens, rollercoaster galore!quote:Op woensdag 28 december 2022 18:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Raar hè, hoe je dan na je 35e in een klap hoogbejaard bent. Het valt me nog mee in hoeverre de zorgprofessionals mijn geriatrische status benadrukken maar de frase 'gezien jouw leeftijd stellen we voor....' komt wel regelmatig voorbij. In de fertiliteitskliniek was men daar subtieler in dan daarbuiten.
Je hebt uiteindelijk een kind gekregen toch? Lijkt me intens, zo met spoed beslissen.
Moest jij niet iets afmaken?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit alles ja. Heel intens, rollercoaster galore!
Moet ook nog even gezin voeden en zelf ook kanenquote:
Aight.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet ook nog even gezin voeden en zelf ook kanen
Zalm in den oven, toast en wortelen in den pan
Had je nou maar even een tukje gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aight.
Ik moet zo ook nog voederen. Als F. ooit thuis komt.
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had je nou maar even een tukje gedaan.
“Mokerjong” zijn jullie allemaal 😎quote:Op woensdag 28 december 2022 17:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben je nog mokerjong dus heb je nog zeker 15 jaar te gaan voor je zo wijs mag verwachten te zijn als @:yinu en ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |