Vast niet. Maar als het echt zo'n dag wordt als de middag was, dan wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:37 schreef BB-King het volgende:
Gaat Suljovic vanavond Van Gerwen slopen?
Zeg het maar jongens.
verwacht wel een tranentrekkende zaadpot maar uiteindelijk gaat die sloopkogel er wel mee lopenquote:Op woensdag 28 december 2022 17:37 schreef BB-King het volgende:
Gaat Suljovic vanavond Van Gerwen slopen?
Zeg het maar jongens.
Toen Suljovic beter was was hij ook veel minder irritant. Nu is ie alleen nog maar bezig met vertragen en vervelend doen. Daar moet vGerwen niet in gaan trappen.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wordt gewoon 12-2/3 voor Van Gerwen. Suljovic kan er geen reet meer van, al een paar jaar niet.
En toen kon hij ook op de Euro Tour vaak goed zijn. Dat zelfs al niet meer.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen Suljovic beter was was hij ook veel minder irritant. Nu is ie alleen nog maar bezig met vertragen en vervelend doen. Daar moet vGerwen niet in gaan trappen.
Zouden ze daar een platformpje kunnen bouwen met zo'n nummertjestrekmachien?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:41 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
op 70m hoog, de hoogte van de brienoord
Waarvan akte.quote:"Dit is een keiharde klap op mijn kin", vatte de Fries zijn uitschakeling samen. "Ik heb geen verklaring voor mijn terugval, maar moet ermee dealen. Ik ga terug naar mijn gezin, dat is het belangrijkste in het leven."
quote:
Volgens mij zit Noppie niet daarbijquote:Op woensdag 28 december 2022 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met die darts kings en hun voedingscoach he
quote:Op woensdag 28 december 2022 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zit Noppie niet daarbij
Naja Wattimena zonder voedingscoach maar met voederbak had ook weinig succes.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met die darts kings en hun voedingscoach he
Wattimena is gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja Wattimena zonder voedingscoach maar met voederbak had ook weinig succes.
Nentjes was ook helemaal niks.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wattimena is gewoon niet goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |