Long Play nogwat?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:13 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies roepen naar elkaar en zeggen "Ik heb letterlijk een LPO Streak. Mijne is zo overpowered"
Kan iemand dit een beetje vertalen in Gen X taal?
A loan production office, or LPO, is an administrative division of a bank that is focused solely on loan requests. An LPO deals primarily in requests for residential mortgages but also handles other types of loans.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:13 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies roepen naar elkaar en zeggen "Ik heb letterlijk een LPO Streak. Mijne is zo overpowered"
Kan iemand dit een beetje vertalen in Gen X taal?
#teammevrouwpippenquote:Op woensdag 28 december 2022 17:09 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen kijkt schaatsen in plaats van Top 2000.
Hier gaat iets mis
die van mag ik dan bij jouquote:
Keurig.quote:
Ik kwam op London Philharmonic Orchestraquote:Op woensdag 28 december 2022 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
A loan production office, or LPO, is an administrative division of a bank that is focused solely on loan requests. An LPO deals primarily in requests for residential mortgages but also handles other types of loans.
Dit zal het wel niet zijn toch?
moeten we jou nu ook cancellen?quote:
Misschien is het gewoon geheimtaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kwam op London Philharmonic Orchestra
Is iemand die cancelt een kanselier?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
moeten we jou nu ook cancellen?
die duimpjes alleen is niet genoeg he?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |