quote:Op woensdag 28 december 2022 15:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doe mij maar een lekker mager ding.
Dat zijn er vast wel meerquote:Op woensdag 28 december 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
@:neef_wuppie wil graag een plasje plegen in Mischa.
quote:Op woensdag 28 december 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
@:neef_wuppie wil graag een plasje plegen in Mischa.
@MasterCallerquote:Op woensdag 28 december 2022 15:44 schreef Szura het volgende:
Stel je gooit op tops, je treft S20 en gooit dan buiten de ring op D10. Als dan je pijl uit de S20 uit het bord valt, moet je die derde pijl dan op D10 blijven gooien of moet je terug naar tops?
Hij staat nu in top-8. Ik denk dat hij een hele goede kans maaktquote:Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
Noppert is een kleurloze karakter en verkoopt geen zalen uit. Dat is zijn nadeel want qua kwaliteit hoort hij sowieso in de PL.
Afhankelijk van zijn prestatie in dit WK denk ik, als Rock zo door gaat kan dat ook nog een gevaarlijke outsider wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij staat nu in top-8. Ik denk dat hij een hele goede kans maakt
Zie de armen van de darters.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:47 schreef eentwee het volgende:
Wat doen al die ordinaire tattoos in dit topic? Ik kom hier voor de edele dartsport.
Hij maakt zeker ook een goede kans, maar het spreekt dus wel tegen hem anders was er geen twijfel of hij erbij zou zitten.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij staat nu in top-8. Ik denk dat hij een hele goede kans maakt
Ik wacht op The Last of Us.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal Star Wars Andor aan het kijken. Slaapverwekkend
Ik denk het niet. Rock moet zowat wereldkampioen worden om PL-plekje veilig te stellen.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:48 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Afhankelijk van zijn prestatie in dit WK denk ik, als Rock zo door gaat kan dat ook nog een gevaarlijke outsider worden
Houd dit niet vol over 13 setsquote:Op woensdag 28 december 2022 15:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb genoeg gezien, nopGod wordt wereldkampioen.
Komt door de Brexit.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Maar serieus, wat doen die wespen eind december nog daar?
Ja verbazend welquote:Op woensdag 28 december 2022 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Die Engelsen kennende waarschijnlijk gewoon slecht onderhoud van dat pand, daar zullen wel de nodige nesten zitten her en der.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:52 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |