quote:Wednesday, December 28
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Dit ziet er walgelijk smerig uit.quote:
Gelukkig maar dat jij het niet hoeft te eten he pikquote:Op woensdag 28 december 2022 14:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit ziet er walgelijk smerig uit.
Categorie groene hamburger a la Stijn.
Vanavond weer de airfryer aan.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij het niet hoeft te eten he pik
Kaassoufflequote:Op woensdag 28 december 2022 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik gooi me twee kaassoufleetjes in de oven
Is dit een vrouw? @RamboDirkquote:Op woensdag 28 december 2022 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een vetklepperij hier allemaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Special one hè….quote:Op woensdag 28 december 2022 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Waarom ga je dan ook voor de 2de T20 voor dubbel 5aids als Surrel toch niet op een finish staat :’)
Ik schreef "verkloten" verkeerdquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu eet ik weer twee appeltjesMaar dat gelooft niemand
Oh, werkt dat dieet zo.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu eet ik weer twee appeltjesMaar dat gelooft niemand
Wist je dat in puur vet nul koolhydraten zitten?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oh, werkt dat dieet zo.
1 viandel 1 appel
1 frikandel 1 banaan
1 bitterbal 1 zonnebloempit
1 kroket 1 peer
1 bamihapje 1 mandarijn
Dat is gewoon supercompensatiequote:Op woensdag 28 december 2022 14:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oh, werkt dat dieet zo.
1 viandel 1 appel
1 frikandel 1 banaan
1 bitterbal 1 zonnebloempit
1 kroket 1 peer
1 bamihapje 1 mandarijn
Maar in appeltjes daarentegen….quote:Op woensdag 28 december 2022 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat in puur vet nul koolhydraten zitten?
Uit de frituur zijn ze wel lekkerderquote:Op woensdag 28 december 2022 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is beter. Vlammetjes uit de oven of frituur?
Dolan is dus 0 koolhydraten?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat in puur vet nul koolhydraten zitten?
Jammer dat Playboy haar nooit n aanbod heeft gedaan, want ze wilde welquote:
Succes.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga schreeuwen als het 3-2 wordt.
Zonder Misa had niemand nog wakker geweestquote:Op woensdag 28 december 2022 14:50 schreef tja77 het volgende:
Godzijdank is Misa er om me door deze pot te slepen.
Er zijn tal van foto's gepost...quote:Op woensdag 28 december 2022 14:53 schreef tja77 het volgende:
Ik ga zo fapje zetten, iemand nog tips
Nohomo.
Daar ga ik niet zo lekker op, ik word er geil van, maar om tot een climax te komen heb ik bewegende beelden nodig.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn tal van foto's gepost...
Ja hier ligt dhr. Price niet wakker vanquote:Op woensdag 28 december 2022 14:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een bye dus voor Price in de volgende ronde.
Klapper een beetje met je laptopscherm dan.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet zo lekker op, ik word er geil van, maar om tot een climax te komen heb ik bewegende beelden nodig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Zijn kwartfinale is ook een bye. Die gaat slaapwandelend naar de semi's.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een bye dus voor Price in de volgende ronde.
quote:Op woensdag 28 december 2022 14:57 schreef Coco het volgende:
[..]Ik vind dit erg raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Broekje uit voor ons aller sloopkogel uit vlijmen.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:59 schreef onlogisch het volgende:
We worstelen ons een weg naar het avondprogramma.
Er komt geen eind aan, en dan krijgen we zometeen ook nog een brandweerman tegen een emotieloze Fries, arme wijquote:Op woensdag 28 december 2022 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
En het kabbelt maar voort en voort
Brienenoord topicmeet?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Er komt geen eind aan, en dan krijgen we zometeen ook nog een brandweerman tegen een emotieloze Fries, arme wij
straks even een fapje zettenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn Scorito gaat helemaal naar de haaien door Surl. Ik word woedend.
Had moeten worden.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:02 schreef Zorro het volgende:
En dan te bedenken dat het gewoon 4-0 had kunnen worden
Ik vind downieverheerlijking zo jaren 90quote:Op woensdag 28 december 2022 15:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Broekje uit voor ons aller sloopkogel uit vlijmen.
@:poepz0r
Dan moet je Marco B. even lief aankijkenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:03 schreef Wertha het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, maar ik wacht op de foto's van Maan.
Graag de volgende keer Vlijmen met een hoofdletter. Dank je wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Broekje uit voor ons aller sloopkogel uit vlijmen.
@:poepz0r
Ik lees een beetje tussen de regels door dat het eigenlijk gewoon 0-4 had moeten worden?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:03 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Je hebt nog niets gemist haha
Akkoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag de volgende keer Vlijmen met een hoofdletter. Dank je wel.
kloptquote:Op woensdag 28 december 2022 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik lees een beetje tussen de regels door dat het eigenlijk gewoon 0-4 had moeten worden?
Dat had veel verveling gescheeld jaquote:Op woensdag 28 december 2022 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik lees een beetje tussen de regels door dat het eigenlijk gewoon 0-4 had moeten worden?
Fair. Nou ja, gelukkig is het bijna 3-4.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:07 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat had veel verveling gescheeld ja
Jammer dat hij er niet was tijdens het WK.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:07 schreef De_Kraam het volgende:
Die dekselse Portugees @:Evert_ten_Napel
Haha, ik ben blij dat ik het gemist heb geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weerzinwekkend. Echt erbarmelijk slecht
The only way is upquote:Op woensdag 28 december 2022 15:11 schreef Chippiegang het volgende:
Op naar de volgende wedstrijd,
Wat zijn de verwachtingen?
Ja je voelt je vies na deze zaadwedstrijdquote:Op woensdag 28 december 2022 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een hopeloze wedstrijd.
Ik ga douchen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Eem pissen. Niet in de wasbak. @:coco
Pro's pissen in de wasbak.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Eem pissen. Niet in de wasbak. @:coco
Geen warm bad.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zijn keus. Zolang het maar niet mijn wasbak is.
In de aanbieding bij de Lidl.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor Bugles. @:mani89
Zonder slagroom. @:gehrman
Zonder mayo. @:van_poppel
Met pindasaus?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor Bugles. @:mani89
Zonder slagroom. @:gehrman
Zonder mayo. @:van_poppel
Dat is Aldi troep.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb geen Lidl. Winkel voor asielzoekers.
Baal er toch wel van dat ik dat gemist heb, gisteren.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:22 schreef BB-King het volgende:
Noppie begint met een 180.
Net als Barney.
Oeps.
Rond een uur of 21.30 de wekker, dan zit je wel goed.quote:
Ook daar niets gemist, Barney stond wel op het podium maar was met zijn hoofd al thuisquote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Baal er toch wel van dat ik dat gemist heb, gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |