Dat omdraaien is zo goed als onmogelijk inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:56 schreef Daana316 het volgende:
Ik denk dat ze voor deze opdracht, iedereen hadden kunnen kiezen, die ze er uit wilde hebben. Niemand zal het lukken om deze opdracht tr halen.
Ojeee, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens GJ zou Berend voor Rupert gaan
Anders moeten ze steeds rekening houden met hem bij volgende proeven.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Kamer 5 wil gewoon van Berend af dat is wel duidelijk. Raar dat alle stemmen die naar Rupi zouden gaan nu naar Berend zijn
Godzijdankquote:Op woensdag 28 december 2022 12:58 schreef engine het volgende:
Onderbroek blijft toch aan voor de ultieme poging.
Zou dat mogen, denk dat scheidsie er dan wat van gaat zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
30 minuten de tijd .. ik zou gewoon eerst 25 minuten lekker op de bank gaan zitten.
In je onderbroek?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
30 minuten de tijd .. ik zou gewoon eerst 25 minuten lekker op de bank gaan zitten.
Laat ze allemaal maar lekker staan op hun rondjes, ben ff poepenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij heeft een evenwichtsprobleem dus ik vermoed dat alles vrij nutteloos is als hulp.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:00 schreef Verida het volgende:
kan hij niet de bezem waar Erik mee oefent, gebruiken om zijn evenwicht te bewaren?
Als hij zegt ik doe dit voor mijn concentratie kunnen ze hem niks maken hahaquote:Op woensdag 28 december 2022 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou dat mogen, denk dat scheidsie er dan wat van gaat zeggen.
Oh ja, zou wat zijn maar zal wel niet gebeuren, hij is met zijn 1e poging bezig, nog steeds iig.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als hij zegt ik doe dit voor mijn concentratie kunnen ze hem niks maken haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |