Dit zei Mexx net ook, ooit had hij gezegd, ik verlaat de loods niet, ze mogen mij met een kraanwagen wegtakelen..quote:Op woensdag 28 december 2022 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
Zie het nog gebeuren dat Berend weigert en zich zo gewoon opsluit in de toilet of een andere rare frats
Ik zou dat wel hilarisch vinden, doet Berend eindelijk iets.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
Zie het nog gebeuren dat Berend weigert en zich zo gewoon opsluit in de toilet of een andere rare frats
En niet inhalen, probeer met lichtsignalen te waarschuwen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:52 schreef Ireth het volgende:
Burgernetmelding: in de flevopolder loopt een boze verwarde man in witte boxer.niet benaderen!
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar..quote:Op woensdag 28 december 2022 12:54 schreef Ebinas het volgende:
Nou ja het is ook niet echt een gemis op mijn streams Berend naar huis.
Dus van mij mag hij.
Maar ergens hoop ik toch dat hij wint, gewoon om te zien wie er dan moet vertrekken
Jeffreyquote:Op woensdag 28 december 2022 12:54 schreef Ebinas het volgende:
Dus van mij mag hij.
Maar ergens hoop ik toch dat hij wint, gewoon om te zien wie er dan moet vertrekken
Heen en terugquote:Op woensdag 28 december 2022 12:52 schreef Ebinas het volgende:
Ik zit nu een filmpje te bekijken van slacklinen voor beginners.
Advies beginnen tussen 3 en 5 mtr.
Berend heeft er 8 ?
Van de stier in 0,00000001 sec. was ook geen beste actiequote:Op woensdag 28 december 2022 12:55 schreef Silves het volgende:
Had ook nooit in bed moeten blijven met kerstavond, en geen ruzie zoeken in het centraal..en al zeker niet zeggen ik wordt manager in Juni..
Volgens GJ zou Berend voor Rupert gaanquote:Op woensdag 28 december 2022 12:54 schreef Ebinas het volgende:
Dus van mij mag hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |