Weet je nog vroeger toen er gewoon echte kinderen in films mochtenquote:
Heb helaas wel stemplaat Red Right Hand gemist.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:06 schreef alopio het volgende:
Straks Nick Cave God
Jaren op wild roses gestemt
Ik zag laatst een post voor een coverfestival in België, daar stonden de namen of dat het een coverfestival was niet eens bijquote:Op woensdag 28 december 2022 11:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik was hier, dus ik heb ongeveer de halve T2000 live gezien dit jaar:
[ afbeelding ]
Wil je zeggen dat het tegenwoordig robots zijn?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger toen er gewoon echte kinderen in films mochten
Die kwam ngo wel op een heel schappelijk tidjstipquote:Op woensdag 28 december 2022 11:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb helaas wel stemplaat Red Right Hand gemist.
oh ja nu weet ik m weer, moet nog wakker worden.quote:
Nee animaties. Want anders denken kinderen nog dat er dingen gebeuren in de wereld...quote:Op woensdag 28 december 2022 11:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het tegenwoordig robots zijn?
De CGI techniek wordt steeds beter.quote:
Zeker die ouders waren ook niet lief hem alleen thuis achter latend.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:07 schreef Berkery het volgende:
Nog even en Home Alone is ook te traumatiserend
Wou al zeggen.. (kan natuurlijk altijd hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja nu weet ik m weer, moet nog wakker worden.
Over een paar jaar met een nummer of 5-6 in de lijst?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:06 schreef alopio het volgende:
Straks Nick Cave God
Jaren op wild roses gestemt
Ik zou daar zeker nog the Prophet's Song tussen zettenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste 10 Queen:
Somebody to Love
The show must go on
Spread Your Wings
Don't Stop Me Now
Innuendo
One Vision
Love of My Life
'39
These Are the Days of Our Lives
Breakthru
Waar heeft John Mayer die enorme stijging aan te danken dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
851 deftige plaatsen winst voor Last Train Home. Benieuwd waar Happier Than Ever belandt.
Zo'n jaren 80 nummer dat je vergeet en als mensen je er op wijzen dat je liever had dat ze dat niet deden. Zeg maar Micheal Bolton kwaliteit.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt op zo'n jaren 80 nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |