Goed en natuurlijk zijn 2 verschillende dingen wmb. Qia natuurlijk wel eens, das niet zo lastig.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zien alleen de donkere meisjes er goed / natuurlijk uit
Michella heeft duidelijk haar macht/invloed verloren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef StephanL het volgende:
Die Esmee schuift het ook niet onder stoelen of banken dat ze een hekel heeft aan Michella![]()
Ze doet ook mee met Good Luck Guys, en daar scheldt ze ook iedereen verrot. Vooral Ziggyquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef StephanL het volgende:
Die Esmee schuift het ook niet onder stoelen of banken dat ze een hekel heeft aan Michella![]()
Jammer kan ik niet zien. Moet wel om haar lachen hoe ze het brengtquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:37 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ze doet ook mee met Good Luck Guys, en daar scheldt ze ook iedereen verrot. Vooral Ziggy
Het is de enige die nog een beetje humor heeft. Maar goed is natuurlijk ook een man.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:14 schreef DrDentz het volgende:
"Ik snap wel dat al die rappers afstand van jou hebben genomen" Hahaha ik ga stuk om die stem van Louisa
Haar carrière zit blijkbaar ook op een punt dat ze aan dit soort dingen mee moet doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Het zegt ook wel veel over de andere deelnemers als Famke Louise een van de meer normalere lijkt 🫢
Ja wat is haar 'carrière' nu dan? Zingen is niet echt gelukt. Ik denk dit soort dingen doen, net als Patty Brard straks van een duikplank af enzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Haar carrière zit blijkbaar ook op een punt dat ze aan dit soort dingen mee moet doen.
Ik had ergens gelezen dat Videoland hun heeft getekend voor hun reallife soap maar dat die zo slecht werd bekeken dat ze die serie niet voortzetten maar dat Famke nu overal een beetje moet komen opdragen. Dus bij de real housewives en nu dus in de junglequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja wat is haar 'carrière' nu dan? Zingen is niet echt gelukt. Ik denk dit soort dingen doen, net als Patty Brard straks van een duikplank af enzo.
Famke en Jacobien zien er ook nog wel enigszins normaal uit en Chanta ook nog wel. Absoluut niet mijn types en al helemaal niet door hun innerlijk maar ze zijn nog niet compleet verbouwd. Ik vind die donkere twee meiden en Michella echt vreselijk, eerste aflevering dacht ik van die MAFS dame dat ze waarschijnlijk de enige normale ging zijn dit seizoen maar zij heeft ook wel echt een steekje los. Hoe vreselijk betweterig ze ook overkomt en doet alsof ze daar een fucking genie is; irritant. En die Michella heeft echt een IQ van max 75 en daar kan ze dan ook weer weinig aan doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zien alleen de donkere meisjes er goed / natuurlijk uit
quote:
popcorn klaarzettenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:41 schreef StephanL het volgende:
Leuke aflevering weer. Volgende week helemaal de bom als ik die voorstukjes zo zag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |