Komt omdat ik op School heb gestemd. Kan volgend jaar wel op Crime... stemmen.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:49 schreef Gretzl het volgende:
Snap niet dat dit zoveeeeeeeel lager staat dan School. Beide nummers doen toch weinig voor elkaar onder
Staat hier in de kast.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Supertramp live in Parijs 1979 is GENOT
#SchoolStemplaatGenotquote:Op woensdag 28 december 2022 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt omdat ik op School heb gestemd. Kan volgend jaar wel op Crime... stemmen.
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:52 schreef Poppejans het volgende:
Lol ik dacht dat het Krezip was in t begin
Heb je Am I The One uit Paradiso al gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:53 schreef laxus13 het volgende:
Veruit het beste wat ik ken van Beth
And if I could I'll stayyyquote:
Niet van henquote:Op woensdag 28 december 2022 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
Staat I'd rather go blind ook in de lijst?
Ik ook, had wel naar Arcade Fire gewild maar toch gekozen om vooraan te staan bij Metallica. Stonden achterin het voorvak, moesten daar weer uit, en toen we er weer in mochten stond ik vooraanquote:Op woensdag 28 december 2022 09:52 schreef Gretzl het volgende:
Extreem noodweer en legendarische concerten associeer ik zelf toch vooral met Arcade Fire @ Pinkpop 2014
Helaas staan No Cars Go, Here Comes the Night Time, Afterlife en Wake Up dan weer niet in de lijst
Jaquote:Op woensdag 28 december 2022 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
Pippie vraagt random of Feliz Navidad al is geweest
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ewbank is een parodie op een producent.
oooooh en ik maar denken dat The Logical Song van Scooter isquote:Op woensdag 28 december 2022 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die ene is bekender dankzij double dateohnee dat was logical song...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |